Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد:  فاصله بازی‌ها نزدیک است و خستگی وجود دارد و  امیدوارم بازی بعدی بهتر شویم. همه تلاشمان این است که بازی به بازی جلو برویم و امروز بازی سنگینی را انجام دادیم و به طور حتم بازی بعدی با سایپا سنگین‌تر از این دیدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسینی  درباره اینکه  صحبت‌هایی از سوی تیم رقیب صورت می‌گیرد که پرسپولیس از اتفاقات این روز‌های فوتبال سود می‌برد، گفت: چه کسانی این حرف‌ها را زدند و اصلا بگویند سود یعنی چه؟ کدام مربی خارجی پرسپولیس پول گرفته است؟ برانکو یا کالدرون؟ چه کسی می‌خواهد پول این‌ها را بدهد؟ بودیمیر و بشار رسن پول گرفتند؟ کسانی که نادانسته حرف می‌زنند لطفا بدون اطلاعات صحبت نکنند و با سند و مدرک حرف بزنند و  توصیه می‌کنم در مورد پرسپولیس کمتر صحبت کنند. کالدرون، رادوشوویچ، برانکو و بودیمیر از پرسپولیس طلبکار هستند و بشار هچ پولی نگرفته است.  

او ادامه داد: خیلی‌ها  صحبت می‌کنند و  زمانی که هوادار ما خون گریه می‌کرد، این افراد کجا بودند؟ عراقچی یک بار گفت هوادار پرسپولیس هستم و مشاهده کردید چه کار‌هایی کرد، اما او استقلال را کمک می‌کند. طارمی چند ماه محروم بود، اما چه کسی کمک کرد؟

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من، شجاع خلیل‌زاده و چند نفر دیگر، ۵۰ درصد از قرارداد فصل قبل را طلب داریم. فکر نکنند نمی‌توانیم صحبت کنیم. همین درد را ما ۶ ماه کشیدیم. طباطبایی می‌گوید مشکل پرسپولیس زود حل شد، اما کجا حل شد؟ هواداران ما خون گریه می‌کردند. آن زمان که برانکو خودش پاداش می‌داد، این افراد کجا بودند؟ ما در آن زمان در کورس قهرمانی بودیم و حرف نزدیم، اما اکنون  نمی‌توانیم سکوت کنیم.

حسینی بیان کرد:  برانکو چند بار برای طلبش نامه زده است، چه کسی در این زمینه بررسی و ورود کرد؟ دوستان این کار‌ها را انجام ندهند. پرسپولیس خیلی مشکل دارد. قبل از کالدرون، برانکو و بودیمیر طلبکار هستند. این پرونده‌ها به فیفا برود، چه کسی جواب می‌دهد؟ برای پرسپولیس هیچ کاری نکردند و تا اینجا هم که آمدیم، با حمایت هواداران و مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۲ - گل گهر سیرجان یک/ پیروزی لاک پشتی قرمز‌ها در دوران بحرانی آبی‌ها

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس سید جلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شرایطی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده بود که مسیر قهرمانی اش در لالیگا هموار بود و توانست با رکورد 100 امتیاز و 121 گل زده بالاتر از بارسای پپ گواردیولا قهرمان شود اما در لیگ قهرمانان بخت یار کهکشانی ها نبود. 

بعد از شکست 2-1 در مونیخ، رئال در بازی برگشت در برنابئو 2-1 برنده شد ولی در ضربات پنالتی ستاره هایی چون راموس، رونالدو و کاکا ضرباتشان را خراب کردند تا بایرن به فینال برود. مورینیو بعد از آن بازی از ناراحتی گریه کرده بود.

آقای خاص در مصاحبه با آمازون پرایم و در مورد آن بازی گفت: «ما در آن مقطع بهترین تیم اروپا بودیم. فاتح لالیگا شده بودیم و رکورد بیشترین امتیار و رکورد گلزنی را شکسته بودیم و معتقدم در صورت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان، قهرمان می شدیم. شکست مقابل بایرن در ضربات پنالتی بدترین شب دوران مربیگری‌ام بود.»

مورینیو ادامه داد: «بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در حال رانندگی به سمت خانه‌، داشتم گریه می‌کردم و این تنها باری بود که این کار را کردم. کمی بعد ژرژ مندس (مدیر برنامه‌ها) زنگ زد و به من گفت، یک لطفی به من کن و برو به خانه کریستیانو چون او حالش خیلی بد است. من هم در جواب به مندس گفتم، من هم حال خوشی ندارم، اما به خودم گفتم که خودت را جمع و جور کن، گریه بس است و برو به خانه کریستیانو. ما پس از آن شکست نابود شده بودیم.»

رئال مادرید و بایرن حالا در یک نیمه نهایی دیگر سه شنبه شب به مصاف هم خواهند رفت و مثل همیشه این یک بازی کلاسیک جذاب در فوتبال اروپا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟