Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایزدی گفت: پنجمین یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان روز پنجشنبه در بندرعباس برگزار می شود.

« نوید ایزدی »، مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس اظهار کرد: یادواره شهدا وظیفه ای انسانی، دینی و فرهنگی برای ادای احترام به مقام شامخ شهدای جامعه پزشکی هرمزگان و گرامیداشت یاد و خاطره این سرداران آسمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: شهدای گرانقدر در زمان خود افرادی بصیر و ولایت مدار بودند که با خدا معامله کردند و ایثار و شهادت آن عزیزان موجب شد دست دشمنان از سرزمین اسلامی ایران کوتاه شود و امروز لازم است با ادای احترام به خانواده های معزز شهدا بگوییم همواره قدردان آنها هستیم و امنیت کشور را مدیون آن شیردلان می دانیم.

 

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) گفت: این یادواره با حضور دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، معاونین و مدیران دانشگاه و خانواده های معزز شهیدان در سالن معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار می شود.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد سامانه فهما مسجد انتخابات مجلس انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد یادواره شهدای جامعه پزشکی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد

طاهره عاشوریان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت در گیلان به عنوان استانی که درگیر پیری جمعیت است، اظهار کرد: دوره جامعه کنشگر_ کارشناس جمعیت از ویژه خواهران فعال حوزه تخصصی جمعیت و خانواده استان گیلان در سطح استان برگزار شده است.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه این دوره به بررسی ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، دینی، تربیتی، روانشناختی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و راهکارهای حوزه جمعیت می‌پردازد، افزود: دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت با عنوان «خاکریز امنیت ۸» با محوریت فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج جامعه زنان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم در حوزه جمعیت، چالش ضرورت توجه و برنامه ریزی دقیق و نهادینه کردن آن در بین افکار عمومی است، ادامه داد: جمعیت در ساختارهای مختلف از جمله اجتماعی، اقتصادی و سیاسی تأثیرگذار است و از این حیث یکی از مهمترین و حساس‌ترین موضوعات حال حاضر بوده که باید برنامه‌ریزی های مدون صورت بگیرد.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه باید در تبیین مساله جمعیت فعالانه وارد شده تا با فعالیت کنشگران آگاهی بخشی عمومی صورت بگیرد، بیان کرد: مقوله جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در هر جامعه بوده بنابراین جمعیت از نظر ساخت، ترکیب و توزیع از مؤلفه‌های اقتدار و استحکام ساخت درونی هر جامعه به شمار می‌رود.

به گفته عاشوریان سازمان بسیج جامعه زنان استان با همکاری ستاد خانواده و جمعیت استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب گیلان دوره تربیت کنشگر جمعیت را با تعداد ۲۲۰ نفر از خواهران علاقه مند و توانمند برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه این دوره با حضور اساتید شورای راهبردی حوزه علمیه قم و تهران برگزار شده است، تصریح کرد: فرهنگ سازی گسترده و تبیین اهمیت جمعیت در بین افکار عمومی مهم و ضروری است که این دوره نیز با هدف آگاه سازی در گیلان برگزار شده است.

کد خبر 6088733

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد