Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: روزنامه صهیونیستی جروزالم پست روز سه‌شنبه در گزارشی به بررسی مسیر پیش روی این رژیم برای روابط با عربستان سعودی پرداخت.

در این گزارش آمده است: «اغلب گفته می‌شود که اسرائیل و عربستان سعودی به طور مخفیانه علیه یک دشمن مشترک که ایران است همکاری می‌کنند.»

بر اساس این گزارش، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سال 2017 پیشنهاد داده بود که عربستان سعودی و اسرائیل می‌توانند به تبادل اطلاعات درباره سامانه‌های تسلیحاتی ساخت ایران بپردازند که به گروه‌های وابسته به خود در منطقه منتقل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبادل اطلاعات درباره توانایی‌های ایران و محدودیت‌های مربوط به دقت موشک‌ها و پهپادهای پرواز ارتفاع پایین، به سامانه‌های دفاعی توانایی مقابله نیرومند با تهدیدها را فراهم می‌کند.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه نوشت: «اسرائیل و عربستان سعودی باید به توسعه راه‌حل‌های عملیاتی فناوری مشترک، تحت نظارت آمریکا پرداخته و چالش‌هایی را که با آن مواجه هستند به اشتراک بگذارند. ایجاد سامانه‌های دفاعی مقرون به صرفه فعال با هدف مقابله با پروژه‌ موشک‌های نقطه‌زن ایران می‌تواند آغاز خوبی باشد.»

جروزالم پست نوشت: «اگر کسی درباره شدت تهدیدی که وجود دارد تردید دارد باید به حملات ماه سپتامبر به تاسیسات نفتی آرامکوی سعودی‌ها بنگرد که زنگ هشدار را برای سعودی‌ها و اسرائیل به صدا در آورد. عربستان سعودی 50 درصد آب شرب مصرفی ساکنان خود را توسط تاسیسات نمک‌زدایی آب تامین می‌کند و اگر این تاسیسات مورد هجوم مشابه قرار بگیرند، نتیجه فاجعه باری به همراه خواهد داشت. در عین حال، عربستان سعودی می‌تواند خرید سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین را نیز مد نظر قرار دهد.»

منبع: فردا

کلیدواژه: جروزالم پست عربستان مقابله با ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE

دو مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ به میزبانی عربستان سعودی تایید شدند.

رویداد پادشاهی رینگ در ورزشگاه Jeddah Superdome شهر جده عربستان سعودی در تاریخ 25 می برگزار خواهد شد.

طرفداری | به دنبال آنچه در ماندی نایت راو صبح امروز اتفاق افتاد، 2 بازی مهم برای رویداد پادشاهی رینگ به ثبت رسیدند.

سمی زین، کشتی گیر سوری تبار که انتظار می‌رود از حمایت کامل هواداران هم نژادش برخوردار باشد، در دیداری 3 نفره برابر برانسن رید و چد گیبل از کمربند بین قاره‌ای دفاع خواهد کرد. همچنین در مسابقه‌ای دیگر، بکی لینچ برای دفاع از کمربند قهرمانی جهان WWE به مصاف لیو مورگان خواهد رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • بازی اتمی بن‌سلمان/ بازگشت ایران و عربستان به عصر تنش؟
  • اتحاد مثلث علیه منافع ایران/ بررسی تأثیرات توافق امنیتی میان آمریکا و عربستان بر روابط سعودی‌ها با ایران
  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • حزب‌الله: گنبد آهنین را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟! | روایت متفاوت حسین شریعتمداری از حمله ایران به اسرائیل
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند