Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوروزی گفت: یک هزار و ۴۱۰ پروژه در بخش‌های مختلف اشتغالزایی، بنگاه محور و زیرساختی با ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در مازندران راه اندازی شد.

« عارف نوروزی» سه شنبه شب در حاشیه افتتاح طرح های اشتغال زایی شرق مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان افزود: ستاد اجرایی حضرت امام توسعه اقتصادی و رونق تولید را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: در بخش رونق تولید هزار و ۳۰۰طرح اجتماع محور با 116 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ظرفیت اشتغال برای 3هزار و 900 نفر  در شهرهای نکا، بهشهر، گلوگاه، سیمرغ، میاندرود، ساری، سوادکوه، چالوس، مرزن‌آباد و فریدونکنار افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

نوروزی خاطر نشان کرد: در بحث ارائه آمار، جامعه نسبت به آمار حساسیت دارد و لذا برای اینکه مردم اعتماد داشته باشند، گزارش جزء به جزء طرح های اشتغال محور با مشخصات کامل و آدرس شهر و روستا با نوع کسب و کار در بخش مشاغل خانگی، کسب و کار، دام، زنبورداری و... آماده و در دسترس است.

 

وی بیان کرد: مشاغل خرد و خانگی مورد توجه است تا ظرفیتی از تولید برای جامعه در نظر داشته و تحقق اقتصاد مقاومتی در دستور کار باشد.

مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اعلام اینکه علاوه بر هزار و ۳۰۰طرح اقتصادی اجتماع محور، 4 طرح اقتصادی بنگاه محور در اندازه های بزرگ اجرایی شد که 48 میلیارد تومان سرمایه گذاری ما و شرکاء است.

 

نوروزی گفت: در بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) سیاست بر آن است که از مدیریت و ظرفیت مالی و سرمایه گذاری مردم از نظر سوله و زمین، امکانات و تجهیزات استفاده و نقدینگی فراهم کرده و برای توسعه گام برداریم.

 

وی اضافه کرد: حدود سه تا پنج سال در کنار سرمایه گذار هستیم و وقتی به بلوغ رسید و به صورت نقد و یا اقساط به شریک واگذار می شود.

 

این مسئول افزود: در کنار این طرح ها، 27 طرح تسهیلات محور هم با 17 میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال برای 78 نفر در مازندران اجرایی شد.

مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: 78 طرح زیربنایی شامل ساخت مدرسه، پل، مسجد و مرکز فرهنگی، آبرسانی، ساخت راه و مرکز بهداشت هم اجرایی شده است.

 

نوروزی تصریح کرد: در مجموع  در دو روزی که در استان مازندران هستیم؛ حدود یک هزار و ۴۱۰ پروژه در بخش‌های مختلف اشتغال،‌زایی، بنگاه محور و زیرساختی با ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۵ هزار و ۶۰۰ نفر اشتغال تحویل مردم و مسؤولان استان می‌شود.

وی با اشاره به راه اندازی کارخانه پارس کاغذ نکا افزود: این کارخانه به‌دلیل مشکلات اقتصادی دچار رکود شده بود که به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با حمایت و سرمایه‌گذاری خود این مجموعه را دوباره زنده کرد و برای ۲۰۰خانواده شغل ایجاد کرد.

 

نوروزی گفت: کارخانه پارس کاغذ نکا با اعتبار 3 میلیارد تومانی بنیادبرکت افتتاح و براساس آنچه توسط رییس کارخانه پارس کاغذ، در چندماه اخیر 12 هزار تن کاغذ معادل ۷۵۰هزار دلار به کشورهای ترکمنستان و عراق، کاغذ حاصله از بازیافت زباله صادر کرده است.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد انتخابات مسجد مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس انتخابات خبرگان رهبری و مجلس مسجد مسجد روز دانشجو کانون های فرهنگی هنری مساجد عارف نوروزی شرق مازندران مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۰۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ آمادگی کامل وجود دارد، گفت: صندوق‌های الکترونیکی اخذ آرا دریافت شده و آموزش‌های لازم نیز در حال ارائه به مردم و مسئولان اجرایی است.

قاسم عزیز زاده گرجی افزود: فرایند انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه جاری در این حوزه انتخابیه به صورت کاملا الکترونیک برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه۴۰۸ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: افرادی که در مرحله نخست انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر رأی دادند و افرادی که در دیگر حوزه‌های انتخابیه رأی ندادند می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: صدا و سیمای مازندران نیز علاوه بر ضبط فیلم‌های تبلیغاتی، مناظره‌هایی نیز بین کاندیدا‌های حوزه انتخابیه قائم شهر تهیه کرده که در حال پخش است

عزیز زاده گرجی با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی تا ۷صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت:عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران حوزه انتخابیه قائم شهر مشخص شدند سلامت انتخابات بسیار مهم و صیانت از آرای مردم را وظیفه خود می‌دانیم.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • هزینه راه اندازی باشگاه بدنسازی در سال ۱۴۰۳
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد