Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه نخست روزنامه‌های سیاسی امروز ( چهارشنبه ۲۰  آذر) را در ادامه مشاهده می‌کنید.























در حال تکمیل ....                                                                                                                                                                                                              

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه کیهان روزنامه شرق صفحه نخست روزنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول

قیمت خودرو امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به روزهای کاری اخیر، کار خود را با ثبات آغاز کرده است. اغلب محصولات بازار تغییری ندارند و برخی دیگر، افت‌وخیز جزئی را تجربه می‌کنند.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به روزهای گذشته نوسان چندانی ندارد. خودروهای داخلی و مونتاژی بازار غالباً تغییر قیمتی تجربه نمی‌کنند، اما در این میان برخی از محصولات بازار با افت‌وخیز ناچیز همراه شدند.

شاید بتوان نوسانات نرخ ارز را در چند ماه اخیر مهم‌ترین محرک بازار خودرو دانست. بر همین اساس روز گذشته قیمت دلار افت قابل توجهی را تجربه کرد و احتمالاً رکود عمیق بازار خودرو امروز به دلیل همین کاهش نرخ دلار است.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودرو از ابتدای روز جاری با ثبات گزارش می‌شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودرو امروز تغییر چندانی نسبت به روز گذشته ندارد.

اطلس یکی از جدیدترین محصولات سایپا است که از ابتدای روز سه میلیون تومان ارزان‌تر شده و با نرخ ۵۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G با سانروف خودروی رده بالای این شرکت به شمار می‌رود که از ابتدای روز افت هفت میلیون تومانی را به ثبت رسانده و با ۷۵۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو پارس معمولی یکی از محبوب‌ترین‌های بازار داخلی است که از صبح امروز رکورد افزایش قیمت را زد. این سدان ایرانی ۲۸ میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با ۶۹۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

تارا اتوماتیک V۴ یکی از سدان‌های لوکس ایران خودرو در بازار داخلی‌ها به شمار می‌رود. این خودرو هم از صبح امروز پنج میلیون تومان افت قیمت داشته و با یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای خارجی

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی نیز به تبعیت از داخلی‌های بازار، نوسان بالایی ندارد.

ام‌وی‌ام X۲۲ پرو دستی یکی از ارزان‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی بازار محسوب می‌شود که هیچ تغییری ندارد و با همان نرخ ۹۵۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جک S۵ نیوفیس محصول محبوب کرمان موتور نیز از ابتدای امروز تغییر قیمتی نداشته و به قیمت یک میلیارد و ۶۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ام‌وی‌ام X۵۵ Pro کراس‌اوور مونتاژی مدیران‌خودرو محصول پرحاشیه این روزهای بازار است که ۲۲ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و با یک میلیارد و ۵۸۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

هونگچی H۵ محصول وارداتی و لوکس گروه بهمن به شمار می‌رود که اخیراً موفق به دریافت پلاک شد و از ابتدای امروز با افت ۹۵ میلیون تومانی، رکورد کاهش قیمت را در بازار نصیب خود کرد و به کانال پنج میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان رسید.

منبع:تجارت‌نیوز

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • ثبات بازار ارز یکی از دستاوردهای عملیات وعده صادق بود
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت +جدول
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • مینی بوس ترمز برید و به حسینیه برخورد کرد!
  • نقص فنی در ترمز مینی بوس در هوره حادثه آفرید
  • بازار طلا از خواب خوش صعود، می‌پرد؟
  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی