Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@20:52:05 GMT

اگر جهان جای بهتری برای زندگی بود+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۱۸۹۸

اگر جهان جای بهتری برای زندگی بود+ عکس

آیا برای این بحران‌های فراگیر جهانی می‌توان پایانی تصور کرد؟ آیا بشر متمدن خواهد توانست راهی برای برون رفت از این بحران پیدا کند؟

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ شاید در هیچ دوره‌ای، جهان این گونه دستخوش بحران‌ها و التهاب‌های گوناگون و فراگیر نبوده است؛ بحران‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی، زیست محیطی و غیره هر روز و هر روز تیتر یک روزنامه‌های سراسر جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگ، نبردهای داخلی، کودتا، نسل‌کشی، جنایت علیه بشریت، تروریسم، قاچاق زنان و کودکان، تجارت مواد مخدر، قحطی، گرسنگی، فقر، شکاف طبقاتی، قتل، جنایت، ناامنی، آدم‌ربایی، شکنجه، روسپی‌گری، سقط جنین، گرم شدن کره زمین، کمبود منابع آب، خشکسالی، زلزله، بیماری‌های کشنده و غیره سرفصل خبرهایی است که هر روز از گوشه و کنار جهان مخابره می‌شود.

راستی چه اتفاقی افتاده است؟ بشر در چه باتلاق خود ساخته‌ای گرفتار آمده که هر چه بیشتر دست و پا می‌زند، بیشتر در آن فرو می‌رود؟ چه می‌شد اگر جهان جای بهتری برای زندگی بود...

اگر جهان جای بهتری بود

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان زلزله زیست محیطی سقط جنین فقر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی

به گزارش "ورزش‌ سه"، شهریار مغانلو بار دیگر در یک بازی سپاهان موفق به گلزنی شد و توانست تعداد گل‌هایش در این فصل از مسابقات را به عدد 15 برساند و در فاصله 4 هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و سوم در آستانه کسب دومین کفش طلایی پیاپی قرار بگیرد. او فصل گذشته با 13 گل عنوان کفش طلایی را به نام خود زد.

اما نکته قابل توجه درباره شهریار مغانلو در این مسابقه جشن گل او بود که در ورزشگاه نقش جهان که روز پر هواداری را هم پشت سر نگذاشت، توجه حاضرین را جلب کرد. او پس از گلزنی بدون اینکه از کاوه رضایی که در چند قدمی او بود، تشکر کند، به سمت جایگاه ویژه رفت و به سمت یکی از حاضرین در آن منطقه از استادیوم تعظیم کرد. 

ویدئو: 331978

پس از پایان مسابقه مشخص شد که پدر شهریار مغانلو در استادیوم نقش جهان حاضر بوده و دلیل جشن گل خاص و تعظیمی که داشت، حضور پدرش بوده است. با این حال مغانلو پس از ابراز ارادت به پدر دوباره به سمت دروازه استقلال خوزستان بازگشت و به جشن دیگری از بازیکنان سپاهان با حضور کاوه رضایی پیوست و از او بابت پاس گلی که برایش در محوطه شش قدم ارسال کرد، تشکر کرد.

شهریار اگر نگوییم بهترین بازیکن سپاهان در مصاف با استقلال خوزستان و همینطور بهترین بازیکن زمین بود، یکی از بهترین‌ها بود و چند موقعیت بسیار خوب را با مهارت بالا در سرزنی و شوتزنی ایجاد کرد که بدشانس بود و فقط یک مرتبه موفق به گلزنی شد. با این حال بی‌شک گلزنی مقابل دیدگان پدر برای آقای گل لیگ برتر در هوایی بهاری و بارانی ورزشگاه نقش جهان حس و حال خاصی داشته است.

دیگر خبرها

  • مراقب فروپاشی عصبی باشید / نشانه هایی برای تشخیص افسردگی
  • تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی
  • اهمیت مدیریت استرس در جهان امروز
  • شهری شلوغ با بیشترین نرخ رشد جمعیت در جهان
  • زائری از پرو
  • (تصاویر) اگر نقاشی کودکان واقعیت داشت جهان چه شکلی می‌شد؟
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد؛ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • بورل: آمریکا دیگر هژمونی ندارد/ روسیه تهدیدی وجودی برای اروپاست
  • گشتی در اقتصاد جهان | صادرات گاز ترکمنستان به چین از روسیه بیشتر شد