Web Analytics Made Easy - Statcounter

استراماچونی، سرمربی مستعفی استقلال درباره مسائل مختلف توضیحاتی داد.

به گزارش شریان نیوز، استراماچونی درباره اینکه مدیران استقلال قرار است در ترکیه با وی جلسه برگزار کند یا خیر گفت: من این موضوع را تایید نمی‌کنم و نمی‌دانم چرا چنین موضوعی را مطرح کردند.

هیچ پیشنهادی از جایی نداشتم

او ادامه داد: موضوع کاملا مشخص است و باشگاه می‌داند که من چه چیز می‌خواهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما سه مرتبه به باشگاه در طول ۴ ماه تذکر دادیم. شیوه‌ای که باشگاه انجام می‌دهد از طرف من مورد قبول نیست.

استراماچونی بیان کرد: چیزی که آن‌ها باید به من و همه نشان دهند این است که باید ثابت کنند می‌توانند پول من و دستیارانم را طبق قوانین فیفا پرداخت کنند.

او افزود: همین الان شدیدا تایید می‌کنم من هیچ درخواست و یا پیشنهادی از جایی ندارم و آرزوی قلبی ام این است سرمربی استقلال شوم. هیچ وقت هیچ چیزی بیش‌تر از قراردادم نخواسته ام.

او افزود: از اول می‌خواستم که پولم را شفاف و به وضوح از باشگاه دریافت کنم. بعد از بازی با شهر خودرو هیچ گزینه و راه حل دیگری نداشتم. پس از بازی شهر خودرو طبق چیزی که مقرر شده بود آن‌ها به وعده‌های خود عمل نکردند و این تنها راه حل من بود.

سرمربی مستعفی استقلال بیان کرد: نمی خواهم بگویم مقصر و خطا کار چه کسی است، چون این وظیفه من نیست. ما ۴ ماه است که در این مورد با باشگاه صحبت می‌کردیم و آن‌ها مدام می‌گفتند قرار است مشکل به زودی حل شود.

قرار ملاقاتی در ترکیه با کسی ندارم

او افزود: من هیچ قرار ملاقاتی با فردی ندارم و اول آن‌ها باید نشان دهند که می‌توانند به تعهدات خود عمل کنند یا خیر و پس از آن من با اولین پرواز به ایران بر می‌گردم.

استراماچونی درباره اینکه آیا از حضور استقلال در پلی اف ناراحت شده یا خیر بیان کرد: باید بگویم هیچ مسئله‌ای نیست و من فقط مشکل مالی داشتم.

او درباره بلوکه شدن حسابش گفت: بله این یکی از دلایلی است که مشکلات من شروع شد. ما حتی امکان داشتیم حساب جدید باز کنیم، اما این مشکل باقی ماند.

موارد لازم را درباره نحوه تمرینات به وریا گفته ام

استراماچونی ادامه داد: ضرب الاجل ما ۶ دسامبر بود و وقتی آن مهلت گذشت، ما صبح منتظر پاسخ قانونی باشگاه بودیم که به ما بدهند. باشکاه بار‌ها و بار‌ها به وکیل من گفت همه چیز حل شده است و مشکلی نیست، اما همه این موارد منفی بود. وکیل من گفت از این لحظه نباید در تمرینات حاضر شوم و رفتار باشگاه طوری بود که نمی‌خواهم درباره اش حرف بزنم، چون می‌خواستم دوباره برگردم. می‌خواستم همیشه مثبت باشم و اظهار نظری کنم.

او افزود: دقایقی پیش با وریا غفوری حرف زدم و به او تمام دستورات تمرینات را دادم تا چگونه تمرین کنند. به خاطر اینکه تمام تلاشم این است تا پاسخ مثبت از وکیلم دریافت کنم و با اولین پرواز به تهران برگردم.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام

به گزارش همشهری آنلاین، متزلزل بودن جایگاه مدیر عامل در استقلال چیز جدیدی نیست. با واگذاری آبی ها به هلدینگ خلیج فارس پس از تغییر اسم، بار دیگر شاهد برکناری مدیرعامل در این تیم بودیم. علی خطیر پس از بازی استقلال تراکتور از این سمت برکنار شد و استقلالی ها بار دیگر با بلاتکلیفی در مدیریت به سر می برند. در ادامه گفت و گو با محمد نوری یکی از پیشکسوتان استقلال در خصوص وضعیت استقلال را می خوانید:

*پس از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس شاهد برکناری علی خطیر از سمتش بودیم، نظر شما در این مورد چیست؟

از نظر من هم واگذاری و هم برکناری خطیر خبر بسیار خوبی برای استقلال بود. آمدن هولدینگ خلیج فارس را به فال نیک می‌گیریم. استقلال مشکل مالی داشت و حالا می‌شنویم که مالک جدید بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده که خبر بسیار خوبی است. امیدوارم تداوم داشته باشد و این واگذاری ها فقط برای دریافت مجوز حرفه ای و فرمالیته نباشد. زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد، با توجه به پیشرفتی که در تیم های آسیایی به خصوص عربستان شاهد هستیم مالکان جدید استقلال باید یک تیم قدرتمند بسازند تا بتوانند بار دیگر این تیم را به جایگاه اصلی‌اش در آسیا و ایران برسانند.

*برکناری خطیر کار درستی بود؟

بله باید زودتر هم انجام می‌شد، کار مثبتی در باشگاه انجام نداده بود، تعامل نداشت و اختلاف و حاشیه زیادی برای تیم درست کرده بود. به نظر من این اتفاق باید زودتر رخ می داد. امیدوارم مدیر بعدی که روی کار می‌آید هم ورزشی و هم قدرتمند باشد و از همه مهم تر با کادر فنی تعامل کند، سال هاست که ما با مشکل مدیریتی روبرو هستیم و ان شاالله این بار با مدیریتی قوی مشکل برطرف شود.

*شایعاتی در مورد بازگشت آجرلو به گوش می‌رسد.

آجورلو امتحانش را پس داده است. درسته که تیم را قهرمان کرد اما می بینیم که از نظر مالی چه مشکلاتی را برای استقلال به وجود آورد که هنوز هم کسی پاسخگوی آن نیست. نباید به عقب برگردیم. باید مدیری را به تیم بیاوریم که انگیزه داشته باشد و چنین کارنامه مشکل داری نداشته باشد. فردی که هوادار ذهنیت خوبی راجع به او داشته باشد و بدون هیچ شبهه‌ای با عشق برای تیمش تلاش کند. به نظر من آقای شهریاری باید از پیشکسوتان تیم مشورت بگیرد و با ایجاد یک هیئت مدیره قدرتمند بعد از ۵ بازی باقیمانده تیم در لیگ مدیرعامل جدید را انتخاب کنند.

*عملکرد نکونام در استقلال را تا اینجای فصل چطور ارزیابی می کنید؟

تیم جواد تا اینجای فصل کار بزرگی انجام داده است. دیدیم که در ابتدای فصل بازیکنان مد نظر جواد جذب نشد و مصدومیت های زیادی گریبان گیر تیم شد. در بازی با تراکتور دیدیم که نیمکت تیم خالی بود و در عوض تیم مقابل در هر پست چند بازیکن داشت. این تیم که با این شرایط در صدر جدول است لیاقت قهرمانی دارد. با تمام اتفاقاتی که ممکن است برای تیم در بازی های باقیمانده بیوفتد امیدواریم که این اتفاق رخ دهد و استقلال قهرمان شود. این بازیکنان جای تقدیر دارند، نه ۲۰ بلکه باید به این بازیکنان نمره ۱۰۰۰ داد چه قهرمان شوند چه نشوند.

*توصیه خاصی برای نکونام دارید؟

من از اول از نکونام حمایت کردم و تا اینجا نیز نتیجه خوبی گرفته است. خوب می دانم که او همیشه ۴،۵ ساعت زود به تمرین می رود و خیلی به تیمش اهمیت می‌دهد. تنها نصیحت من به جواد این است که مراقب اطرافیانش باشد. در تمرین پریروز دیدم که افرادی که قبلا مخالف او بودند هم حضور داشتند. نمی شود که شما یک روز مخالف باشی یک روز موافق، اگر با کسی یا علی می گویید باید تا آخر با او بروید. حالا دیدیم که افرادی که قبلا مخالف جواد بودند حالا در تمرین تیم حضور داشتند. از من به جواد نصیحت مراقب اطرافیانت باشدخیلی ها هنوز راه خطیر را می روند و نمی خواهند تیم قهرمان شود. نکونام باید حواسش به حاشیه های اطراف تیم باشد آن را جمع کند و باز هم می گویم خیلی مراقب اطرافیانت باش.

کد خبر 849241 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران | بازگشت به خانه پدری