Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکمت اله سنایی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: از ظهر دیروز سه شنبه هفت زمین لرزه که بزرگترین آن ۴.۶ درجه در مقیاس زمین(ریشتر) قدرت داشت شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی  را لرزاند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی از تخریب و تلفات جانی گزارش نشده بیان کرد: بیشترین خسارت مربوط به ترک خوردگی منازل مسکونی در حوزه شهر لیکک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هنوز برآورد نهایی از میزان خسارت جمع آوری نشده افزود: نهادهای خدمات رسان در حال بررسی و ارائه گزارش نهایی هستند 

سنایی تصریح کرد: برای ارائه خدمات رسانی بهتر امروز با حضور مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد جلسه مدیرت بحران نیز برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همه نهادهای خدمات رسان از زمان وقوع زمین لرزه تاکنون در آماده باش بوده و در حال خدمات رسانی هستند.

بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران دو زمین لرزه بالای ۴ ریشتری در ساعات حدود ۱۱ و ۵۱ دقیقه و همچنین ۱۲ و ۲ دقیقه و ۵۲ ثانیه روز سه شنبه در لیکک به وقوع پیوسته است.

در ساعت های ۱۱:۵۷ و ۱۲:۲ و ۱۲:۱۰ و ۱۲:۲۲ ، ۱۵:۱۵ و ۱۹:۱۱ ،روز سه شنبه ۶ مورد زمین لرزه دیگر در شهر لیکک به ثبت رسید.

زمین لرزه ۴.۶ ریشتری لیکک در عمق ۱۷ کیلومتری و در فاصله ۱۰ کیلومتری لیکک، ۲۴ کیلومتری جایزان در خوزستان و۳۳ کیلومتری لنده در کهگیلویه وبویر احمد به وقوع پیوست.

همچنین زمین لرزه ۴ ریشتری در عمق ۱۲ کیلومتری زمین رخ داده است.

محل وقوع زمین لرزه دوم لیکک در فاصله ۱۴ کیلومتری لیکک در کهگیلویه وبویر احمد،۲۷ کیلومتری جایزان در خوزستان و ۳۲ کیلومتری لنده در کهگیلویه وبویر احمد بوده است. 

شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی به لحاظ موقعیت جغرافیایی به شهرستان بهبهان در استان خوزستان نزدیکتر است اما در نقشه استانی جزئی از استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود.

شهرستان ۴۰ هزار نفری بهمئی از شهرستان‌های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد در فاصله حدود ۳۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز این استان قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استان خوزستان استان کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه تهران زلزله کهگیلویه و بویراحمد قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از مزایده پنج خودروی خارجی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی خبر داد و گفت: در چند روز آینده املاک این متهم نیز به مزایده گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی ملک‌حسینی، امروز _چهارشنبه، پنجم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در دستگاه قضائی استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکل سپرده‌گذاران صندوق کثیرالشاکی شهرستان بهمئی اظهار کرد: در مرحله کنونی تعداد پنج دستگاه خودروی خارجی مربوط به متهم که در نقاط مختلف کشور و در دست برخی از منسوبان وی بود، شناسایی و به استان منتقل شد تا اینکه با مزایده آنها بتوانیم بخشی از اموال سپرده‌گذاران این صندوق کثیرالشاکی را به آنها پرداخت کنیم.

وی افزود: این کار در نوع خود فوق‌العاده بود و این اقدام برای رضایت خاطر مردم، قبل از صدور حکم و اجرای احکام صورت گرفته‌است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پرونده همچنان در دادسرا است و سعی ما بر این است که بتوانیم به دور از هرگونه بروکراسی اداری تا آنجا که می‌شود، مشکل سپرده‌گذاران را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه این پرونده مهم‌ترین پرونده اقتصادی در دادسراهای استان کهگیلویه و بویراحمد است، تصریح کرد: پرونده به‌صورت ویژه و با نظارت شخص دادستان، معاون دادستان و بازپرس در دستور کار قرار دارد.

ملک‌حسینی با اشاره به فروش سهام صندوق، خاطرنشان کرد: اقداماتی در این زمینه در تهران انجام داده‌ایم، ملاقات‌هایی با مسئولان بورس داشته‌ایم اما به دلیل شرایط کنونی بورس، با وجود دو مرتبه مزایده خریداری برای فروش سهام نبوده است، اما با این حال تلاش‌های خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم مرحله به مرحله به صورت عادلانه بخشی از سپرده‌ها را به سپرده‌گذاران برگردانیم.

وی با بیان اینکه چند روز آینده نیز مزایده چند ملک مربوط به متهم در بهمئی، انجام می‌شود، گفت: این مزایده شامل چند زمین و واحد مسکونی خواهد بود، همچنین اگر شخصی خریدار کل سهام این صندوق باشد، می‌تواند به دادسرای مرکز استان مراجعه کند.

کد خبر 747539

دیگر خبرها

  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • خسارت ندیدن بناهای بافت تاریخی زواره
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند