Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی، جنارو گتوسو امروز (چهارشنبه) به طور رسمی به عنوان جانشین کارلو آنچلوتی معرفی می‌شود. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با تصمیم سران  ناپولی، کارلو آنچلوتی مشهور از سرمربیگری این تیم برکنار شد.  با وجود صعود ناپولی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان فصل 20-2019، ریاست این باشگاه به دلیل کسب نتایج ضعیف در سری A  تصمیم به اخراج کارلو آنچلوتی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اتمام بازی ناپولی و خنک، کارلو آنچلوتی و آئورلیو دلورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی در هتلی در شهر ناپل با یکدیگر دیدار کردند و نتیجه این ملاقات، قطع همکاری بود. باشگاه ناپولی هم با انتشار بیانیه‌ای، اخراج کارلو آنچلوتی از این تیم را تأیید کرد.

ناپولی با وجود صعود به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان، در سری A  بدترین نتایج سال‌های اخیرش را گرفته و با کسب 21 امتیاز در 15 بازی، در رده هفتم جدول  قرار گرفته است. ناپولی هم‌اکنون با منطقه سهمیه لیگ قهرمانان 8 امتیاز فاصله دارد. 

بر اساس گزارش نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»، جنار گتوسو، سرمربی پیشین میلان امروز (چهارشنبه) به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید ناپولی معرفی می‌شود. همچنین طبق گزارش شبکه تلویزیونی «مدیاسِت»، قرارداد این سرمربی ایتالیایی با این باشگاه هم تا پایان ماه ژوئن 2021 اعتبار خواهد داشت. دستمزد او برای 6 ماه باقیمانده فصل جاری 1.5 میلیون یورو خواهد بود و بعد از آن دستمزدش برای یک فصل 3 میلیون یورو است.

«اسکای اسپورت ایتالیا» هم مدعی شد قرارداد گتوسو با ناپولی 6 ماهه است که در صورتی که موفق شود با این تیم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند، قراردادش به صورت خودکار تمدید می‌‌شود.  گتوسو از زمان فسخ توافقی‌اش قراردادش با میلان در ماه مِی 2018 دیگر هدایت تیمی را برعهده نداشته است.

لیگ قهرمانان اروپا| لیورپول در اتریش سرگروه شد/ ناپولی با صعود، آنچلوتی را بدرقه کرد

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کارلو آنچلوتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارلو آنچلوتی کارلو آنچلوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان

«آنچلوتی در یک قدمی شکستن رکورد زیدان»، این گزارش امروز (جمعه) نشریه آس اسپانیا درباره آمار سرمربی ایتالیایی با باشگاه رئال مادرید است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ آنچلوتی با چهار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، موفق‌ترین سرمربی تاریخ این مسابقات محسوب می‌شود.آنچلوتی پیش از این به رکورد زیدان با 11 جام قهرمانی به عنوان سرمربی رئال مادرید رسیده بود.

سرمربی ایتالیایی در این فصل در یک قدمی قهرمانی لالیگا قرار دارد و لیگ قهرمانان اروپا هم در نیمه نهایی حضور دارد.

نشریه آس می نویسد که آنچلوتی برای شکستن رکورد میگل مونز سرمربی افسانه ای رئال با 14 قهرمانی به عنوان پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه مادریدی است.

بر اساس گزارش رسانه مادریدی، آنچلوتی با قهرمانی در لالیگا از رکورد زیدان عبور می کند و با قهرمانی در لیگ قهرمانان عدد جام هایش را به عدد 13 می رساند تا تنها یک قهرمانی به شکستن رکورد پرافتخاترین مربی تاریخ باشگاه رئال نیاز داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا