Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@01:57:27 GMT

خبر خوش به علاقمندان نفتي

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۲۷۸۴

خبر خوش به علاقمندان نفتي

مدیر عامل نفت جی از برنامه سال آینده این شرکت به فعالان بازار سرمایه خبر داد.

به گزارش پول نیوز؛ شرکت پالایش نفت جی با سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگي كاركنان صنعت نفت در سال ۱۳۸۲ تاسيس گردیده‌ و این شرکت به عنوان بزرگترین واحد تولیدکننده انواع قیر در منطقه خاورمیانه محسوب مي شود.

با توجه به اينكه اين قبيل شركت ها يا وارد بورس شده اند و يا در حال ورودبه بازار سرمايه هستند بايد ديد اين شركت نيز برنامه اي براي ورود به این بازار دارد؟

مجيد اعظمي مديرعامل پالايش نفت جي درباره اين موضوع در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار پول نيوز گفت: با توجه به تكليفي كه از سوي سهامدار صورت گرفته از اوايل سال آينده با ٥ درصد از سهم شركت وارد بازار سرمايه خواهيم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: درحال حاضر برنامه ریزی ها برای ورود این مجموعه به بازار سرمایه صورت گرفته و طبق زمانبندی پیش بینی شده اوایل سال ۹۹ به جمع  شرکت های بورسی خواهیم پیوست.

گفتنی است؛ در سال ۹۸ نیز مطابق عرضه پالایش نفت اصفهان در بورس کالای ایران که به تایید شورای رقابت نیز رسیده بوده، نفت جی در رقابت با سایرین در عرضه وکیوم باتوم به صورت بلندمدت (پریمیوم) شرکت نموده که در نهایت شرکت نفت جی و یکی از شرکت‌های تولیدکننده قیر در اصفهان که از بخش خصوصی نیز می‌باشد موفق به خرید گردیدند همچنین پالایش نفت اصفهان ماهیانه حدود ۴۰.۰۰۰ تن وکیوم باتوم از طریق بورس نیز عرضه می‌نماید.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، چای لی مدیرعامل شرکت دولتی چاینا انرژی در دیدار با مهدی دوستی استاندار هرمزگان، بر توسعه روابط دو جانبه و همکاری مشترک میان چین و ایران تاکید کرد و اظهار داشت: شرکت انرژی چاینا از جمله شرکت‌های بزرگ چین است که بالغ بر ۲۰ هزار پروژه زیربنایی در حوزه‌های مختلف از جمله برق آبی، حرارتی، انرژی‌های تجدید پذیر، توسعه مسکن و تجهیز ساختمان و مسائل مرتبط با نفت و پتروشیمی در سطح جهان انجام داده و بخشی از آن در حال انجام است.

وی افزود: این شرکت از سال ۲۰۰۱ وارد ایران شد و چندین پروژه زیربنایی اولویت دار را تأمین مالی و اجرا کرده و قرار است طرح‌های بزرگی نظیر سد بختیاری به عنوان بلندترین سد ایران با همکاری این شرکت به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت چاینا انرژی با تاکید بر اینکه در زمینه پتروشیمی و نفت در هرمزگان آماده همکاری هستیم گفت: در حال حاضر چند پروژه پالایشی و پتروشیمی ملی را در دست همکاری داریم که بخشی از آن‌ها در هرمزگان وجود دارد.

کد خبر 6087659

دیگر خبرها

  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • سرنوشت سیاسی بایدن در گروِ تحریم نفتی ایران | فارن پالسی: بایدن به دام افراطیون برای تحریم ایران نیفتد
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آماده همکاری در پروژه‌های پتروشیمی و نفتی هرمزگان هستیم
  • اتوکلاو پسماندهای پزشکی به صورت مرتب در حال انجام است/ بالاترین استاندارهای جهانی را داریم
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​