Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@20:48:57 GMT

علت ازدحام جمعیت در خط یک مترو مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۲۸۴۶

علت ازدحام جمعیت در خط یک مترو مشخص شد

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران درباره علت ازدحام جمعیت در خط یک مترو توضیحاتی داد.

محسن محمدیان مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره علت توقف‌های طولانی مدت قطار‌ها در خط ۱ مترو گفت: به دلیل پیک ساعت تردد مسافران در ایستگاه دروازه دولت (تقاطع خط ۴) برای تعدیل مسافران برنامه حرکت قطار‌ها کمی دچار تغییر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در خط ۱ مترو تهران هیچگونه مشکلی از لحاظ نقص در سیستم فنی قطار‌ها وجود ندارد و تاخیر حرکت برخی از قطار‌ها به دلیل ایستگاه تقاطعی دروازه دولت (تقاطع خط ۴ اکباتان-ارم سبز) است.   مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه خبر خودکشی در این خط صحت ندارد، خاطرنشان کرد: خطوط مترو برخی مواقع شلوغ و برخی مواقع خلوت است و این موضوع دست ما نیست، ولی با این وجود شرکت مترو خدمت رسانی به شهروندان در همه مواقع را در دستور کار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مترو ازدحام جمعیت دروازه دولت متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت:این حادثه عصر امروز در محور صیدون -_امامزاده عبدالله به وقوع پیوست. 

مهدی عظیمی فر افزود:در این حادثه ون حامل ۹ نفر از کارکنان این سازمان که برای زیارت و کوهپیمایی عازم منطقه امامزاده عبدالله بودند به دره سقوط کرد. 

وی ادامه داد:بر اثر این حادثه دو نفر جان باختند و ۷ نفر دیگر مصدوم و به مراکز درمامی اعزام شدند. 

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان اظهار کرد:صدریان فر، مدیر عامل سازمان آب و برق با حضور در شهرستان باغملک در بیمارستان ضمن عیادت، پیگیر درمان مصدومان شد.

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟