Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:20:59 GMT

کرمانشاه بهشتی برای سرمایه‌گذاران است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۳۲۷۸

کرمانشاه بهشتی برای سرمایه‌گذاران است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند در دیدار با سفیر ایتالیا به ظرفیت های ویژه ی این استان در منطقه غرب اشاره کرد و اظهار داشت: جاذبه های گردشگری استان به عنوان ثروتی عظیم می تواند زمینه ساز توسعه پایدار شود و همین امر بسیار مورد توجه سرمایه گذاران خارجی نیز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از حضور سفیر ایتالیا در مراسم افتتاحیه واحد نخست بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو گفت: بهره مندی این واحد از تکنولوژی کشور ایتالیا و سطح همکاری های اقتصادی و تجاری نشان از روابط پایدار و مطلوبی است که قابلیت توسعه و گسترش نیز دارد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: علی رغم تحریم های ظالمانه آمریکا در بسیاری از بخش های صادارتی نیز پیشرفت داشته ایم و می توان رشد ٤٥ درصدی صادرات به کشور عراق را ناشی از رونق مناسب تولید داخلی دانست.

مدیر ارشد استان بیان داشت: ما نگران تحریم امریکایی ها نخواهیم بود و اعلام می کنیم در شرایطی با امنیت بالا و ریسک سرمایه گذاری پایین، زمینه فعالیت و همکاری مطلوب فراهم است.

بازوند در پاسخ به سوال سفیر ایتالیا در خصوص معرفی ظرفیت های اقتصادی، گردشگری و تجاری گفت: استان کرمانشاه ثروتمند و دارای پتانسیل ها و قابلیت های مناسبی به ویژه در حوزه گردشگری است و برای توسعه این بخش سندهای گردشگری تدوین شده است.

وی در ادامه از ظرفیت های بخش کشاورزی نیز سخن گفت و افزود: امکانات و تسهیلات خوبی در حوزه کشاورزی نیز برای متقاضیان سرمایه گذاری با رویکرد تولید محصولات صادرات محور و مورد نیاز بازار عراق فراهم است.

جوزپه پرونه سفیر ایتالیا نیز در این دیدار به تمایل و رغبت سرمایه گذاران ایتالیایی برای همکاری در ایران اشاره کرد و بیان داشت: از مشارکت صورت گرفته در حوزه تجهیزات و تکنولوژی نیروگاه دالاهو می توان به عنوان دلیلی بر اثبات عدم تأثیرگذاری تحریم های امریکا بر روابط مشترک ایران و ایتالیا نام برد.

وی افزود: البته کرمانشاه بسیار غنی و مطلوب است و ماهم نشان داده ایم که علاوه بر همکاری های اقتصادی در حوزه های فرهنگی و تبادل دانش و تجربه نیز با محوریت دانشگاه های سطح استان با همکاری با میراث فرهنگی اهتمام و تمایل داشته ایم.

کد خبر 4794707

منبع: مهر

کلیدواژه: هوشنگ بازوند جذب سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان تعطیلی مدارس بارش برف ثبت نام کاندیداها قزوین یاسوج شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی

ایسنا/کرمانشاه رییس اداره مدیریت زیست محیطی آب، خاک و پسماند محیط زیست استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد؛ تا پایان اردیبهشت ماه سرمایه‌گذار ایجاد سایت جدید دفن پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه مشخص شود.

صلاح‌الدین محمودی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌اندازی سایت جدید پسماندهای بیمارستانی و پزشکی کرمانشاه، گفت: ارزیابی محیط زیستی سایت جدید انجام و مجوز آن صادر شده و اکنون در مرحله تعیین سرمایه‌گذار است.

وی با بیان اینکه فراخوانی برای جذب سرمایه‌گذار احداث این سایت با همکاری اداره کل صمت استان کرمانشاه داده شد، ادامه داد: دو شرکت متقاضی اعلام آمادگی و درخواست‌های خود را ارائه داده اند و باید در جلسه کارگروه استانی مدیریت پسماند مطرح شود. در این کارگروه پاکت درخواست متقاضیان باز خواهد شد و در نهایت پس از طی مراحل قانونی سرمایه‌گذار مشخص می‌شود که امیدواریم این کار تا پایان اردیبهشت انجام شود.

رییس اداره مدیریت زیست محیطی آب، خاک و پسماند محیط زیست استان کرمانشاه زمان مورد نیاز برای احداث سایت جدید را وابسته به شرایط سرمایه‌گذار دانست و خاطرنشان کرد: احداث این سایت نیازمند یکسری تجهیزات پیشرفته است تا آلودگی محیط زیستی ایجاد نشود.

محمودی محل سایت جدید را نیز در مجاورت سایت فعلی دفن پسماندهای بیمارستانی عنوان کرد و یادآور شد: سایت قبلی دیگر ظرفیت پذیرش پسماندهای جدید را ندارد.

رییس اداره مدیریت زیست محیطی آب، خاک و پسماند محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به اینکه قرار بود سایت فعلی یک سایت موقت برای دفن پساندهای بیمارستانی و برای مدت شش ماه باشد، گفت: با توجه به اینکه ایجاد سایت جدید نزدیک به ۱۰ سال زمان برده، این سایت(سایت فعلی) بسیار بیشتر از ظرفیتی که داشت مورد استفاده قرار گرفت.

به گفته محمودی، در حال حاضر روزانه حدود هشت تا ۱۰ تن پسماندهای بیمارستانی و پزشکی در کرمانشاه تولید می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد