Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@08:06:59 GMT

واکنش سرمربی زنیت به حذف از لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۳۵۶۹

واکنش سرمربی زنیت به حذف از لیگ قهرمانان

سرمربی زنیت بعد از باخت مقابل بنفیکا و حذف از لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد: این باخت فاجعه بار نبود.

به گزارش مشرق، شب گذشته از هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و از گروه G زنیت در پرتغال میهمان بنفیکا بود و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی 90 دقیقه در ترکیب زنیت حضور داشت و یکی دو فرصت عالی برای گلزنی داشت که با بدشانسی و عکس العمل دروازه‌بان بنفیکا در گلزنی ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

گل به خودی آزمون و حذف زنیت/ اینتر با شکست برابر بارسلونا حذف شد!

در این دیدار زنیت از دقیقه 56 با اخراج سانتوس 10 نفره شد. آزمون هم روی گل سوم به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا زنیت در نهایت در رتبه چهارم قرار بگیرد و از رسیدن به مرحله بعد باز بمانند و همچنین به لیگ اروپا هم نرسیدند.

سرگی سماک، سرمربی زنیت بعد از این ناکامی و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا، گفت: این نتیجه شایسته ما نیست اما تاکید می‌کنم که این بازی فاجعه نبود. امیدواریم در سال آینده در این مسابقات حضور پیدا کنیم و نتایج بهتری را کسب کنیم. ما در این مسابقات 7 امتیاز کسب کردیم و این به معنای فاجعه بار بود ما نیست. این باخت باعث شد تا ما در آینده قوی تر باشیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین سرگئی سماک سرمربی زنیت سن پترزبورگ لیگ قهرمانان اروپا سردار آزمون بنفیکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ به دنبال استخدام اشمیت یا دزربی

مدیران باشگاه بایرن مونیخ پس از شنیدن جواب منفی از رالف رانگنیک، نظرشان معطوف به مربیان دو تیم بنفیکا و برایتون شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه ژابی آلونسو، یولیان ناگلسمان و رالف رانگنیک به پیشنهادهای بایرن مونیخ برای قبول هدایت این تیم پشت‌ کردند، حالا مدیران این باشگاه باید به فکر استخدام مربی دیگری باشند و رایزنی رسانه‌‌ای در این خصوص همچنان ادامه دارد. نشریه آلمانی «بیلد» در تازه‌ترین مورد خبر داد؛ منابع مطلع می‌گویند مدیران بایرن اکنون می‌خواهند با تمام قدرت نسبت به استخدام راجر اشمیت سرمربی بنفیکا اقدام کنند.

طبق این گزارش؛ سرمربی سابق بایرلورکوزن و سالزبورگ تا سال 2026 تحت‌قرارداد باشگاه بنفیکا است و بند فسخ 30 میلیون یورویی در قراردادش دارد، اما بنفیکا کاملاً از او راضی نیست، بنابراین استخدام این مربی آلمانی برای بایرن کار پیچیده‌ای نخواهد بود. پیش از این نام اشمیت 57 ساله در بین مدیران بایرن مورد بحث قرار گرفته بود، هرچند هرگز یکی از نامزدهای برتر نبوده اما اکنون او در صدر لیست مدنظر باشگاه بایرن است.

در سوی دیگر روزنامه آلمانی «TZ» چاپ مونیخ خبر می‌دهد که مکس اِبرل عضو هیئت مدیره ورزشی باشگاه بایرن مونیخ و کریستوف فروند مدیر ورزشی این تیم حالا روی استخدام روبرتو دزربی سرمربی فعلی برایتون تمرکز کرده‌اند، این در حالی است که با توجه به اتفاق‌های چند هفته اخیر گزینه‌های دیگر را هم مدنظر دارند، چون به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ چیز قطعی نیست.

رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد

هانسی فلیک نیز دیگر گزینه‌ بایرنی‌ها به شمار می‌رود، هرچند با توجه به عملکرد ضعیف او در تیم ملی فوتبال آلمان، اعضای هیئت مدیره باشگاه بایرن تردیدهایی نسبت به بازگرداندن او به روی نیمکت این تیم دارند.

توماس توخل اخیراً با باشگاه بایرن مونیخ توافق کرد در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری باواریایی‌ها کنار برود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • تاریخ‌سازی لورکوزن ادامه دارد؛ یکه‌تازی آلونسو و شاگردانش
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • بایرن مونیخ به دنبال استخدام اشمیت یا دزربی
  • واکنش های دیدنی دروازه بانان در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • شکست‌ناپذیری در ۴۷ بازی متوالی؛ خیز لورکوزن برای شکستن رکورد تاریخی بنفیکا
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار