Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه بحرین از مشارکت سطح پایین قطر در اجلاس سران شورای همکاری خلیج‌ فارس در ریاض انتقاد کرد و این امر را نشانه «جدی نبودن قطر» برای پایان دادن به بحران در این شورا متهم کرد.

قدس آنلاین؛ به نقل از رای الیوم، «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین در واکنش به مشارکت سطح پایین قطر در اجلاس سران شورای همکاری خلیج‌ فارس در ریاض، از آنچه «عدم جدیت قطر در پایان دادن به بحرانش با ۴ کشور عربی» خوانده، ابراز تاسف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه بحرین، شب گذشته در بیانیه‌ خود همچنین به اظهارات «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه  قطر، که اخیرا در نشست رم اعلام کرده است که مذاکرات کشورش با عربستان سعودی از شروط و خواسته‌های غیرممکن فراتر رفته است، واکنش نشان داده و گفته است: «این اظهارات منعکس کننده هیچ مضمونی نیست و به هیچ وجه این مسائل بحث و بررسی نشده است.»

چهلمین نشست سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در ریاض بدون حضور امیر قطر عصر دیروز برگزار شد؛ نشستی که برای حل بحران روابط دوحه-ریاض امید زیادی به آن بسته شده بود.

بر این اساس، امیر قطر که از سوی پادشاه سعودی رسما به این اجلاس دعوت شده بود، در روز دوشنبه عازم کشور آفریقایی رواندا شد تا در یک مراسم نه چندان مهم شرکت کند و به نمایندگی از خود، «عبدالله بن ناصر بن خلیفه آل ثانی» نخست وزیر و وزیر کشور قطر را راهی این اجلاس کرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سران شورای همکاری خلیج فارس اجلاس سران شورای همکاری خلیج فارس شورای همکاری خلیج فارس امیر قطر نشست ریاض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا

وزیر امور خارجه در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از سخنرانی خود در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر خارجه ترکیه ملاقات و گفت و گو کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان در چهارمین دیدار خود در محل برگزاری اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه گفت و گو و رایزنی کرد.

پیش از این، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با همتایان خود از مصر، اندونزی و عربستان سعودی دیدار کرده بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه گامبیا: ایرانیان را به شجاعت‌شان می‌شناسیم
  • امیرعبداللهیان با وزیر خارجه گامبیا دیدار کرد
  • ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا
  • ملاقات امیرعبداللهیان با هاکان فیدان در گامبیا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • حضور وزیر خارجه در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری
  • امیرعبداللهیان با همتای مصری دیدار کرد
  • امیرعبداللهیان با همتای مصری خود دیدار کرد
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی