Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:45:31 GMT

ورزش‌های آبی در استان بوشهر توسعه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۴۰۷۶

ورزش‌های آبی در استان بوشهر توسعه می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در بازدید از کمپ قایقرانی بوشهر با اشاره به ظرفیت بسیار خوب بوشهر در ورزش‌های آبی اظهار داشت: توسعه ورزش‌های آبی را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

وی با اشاره به ظرفیت استان بوشهر برای توسعه ورزش قایق‌رانی خاطرنشان کرد: یکی از این ظرفیت ها مربوط به هیئت قایقرانی بوشهر است که در سال‌های اخیر فعالیت خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیئت قایقرانی بوشهر با وجود ورزشکاران حرفه‌ای، مقام های فردی و تیمی در سطح ملی و آسیایی هم کسب کرده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: مشکل لایروبی اسکله هیات قایقرانی بوشهر هم با همکاری وزارت ورزش و جوانان و پیگیری اداره کل ورزش و جوانان حل خواهد شد.

وی تاکید کرد: از همه ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش‌های آبی در استان بوشهر استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 4794831

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان استاندار بوشهر بوشهر استانداری بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان تعطیلی مدارس بارش برف قزوین ثبت نام کاندیداها یاسوج شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان از تخصیص اعتبارات ویژه دور دوم سفر رییس‌جمهور به هرمزگان برای توسعه خطوط ریلی استان خبر داد.

مهدی دوستی امروز جمعه هفتم اردیبهشت در حاشیه کلنگ زنی پل خورگو و زیرگذر سرخون، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاحات نرم افزاری در درگاه‌های گمرک را از سال گذشته آغاز کردیم از محل سفر هم اعتبار خوبی تخصیص داده شده و به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی را آغاز خواهیم کرد.

وی توسعه خطوط ریلی بندر شهید رجایی را شامل خطوط و ایستگاه مانوری اعلام و تصریح کرد: یکی از پروژه‌های مهم ما بحث راه آهن و تقویت اتصال ریلی بندر شهید رجایی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر مزیت رقابتی بندرشهیدرجایی افزود:این بندر در رقابت با رقبای منطقه ای خود باید بتواند جایگاه برتر خود را حفظ کند و لازمه این اتفاق مهم احداث خطوط ارتباطی مناسب در پس کرانه‌ی این بندر است.

به گزارش ایسنا، امروز استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای سرخون و خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه‌های احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون را کلنگ زنی کرد این دو پروژه جزء ۵۴ نقطه حادثه‌خیز هرمزگان هستند که تاکنون تلفات جانی و نقص عضو را برای مردم بهمراه داشته و اصلاح آن‌ها در زمره مطالبات جدی مردم منطقه بوده که وارد مرحله عملیاتی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه