Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوزدهمین دوره المپیک زمستانی ناشنوایان در حالی از امروز در میلان ایتالیا آغاز می‌شود که ایران همانند دوره‌های قبل نماینده‌ای در این بازی‌ها ندارد.

به گزارش ایسنا، نوزدهمین دوره بازی‌های المپیک زمستانی ناشنوایان در حالی از امروز چهارشنبه ۲۰ آذر در میلان ایتالیا آغاز می‌شود که ایران همانند دو دوره قبل نماینده‌ای در این بازی‌ها ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های المپیک زمستانی ناشنوایان از ۲۰ آذر در رشته‌های اسکی آلپاین، صحرانوردی، هاکی روی یخ، اسنوبرد، شطرنج و... آغاز می‌شود و تا ۳۰ آذر ادامه خواهد داشت.

همچنین در جریان برگزاری المپیک زمستانی ناشنوایان کنگره فدراسیون جهانی ناشنوایان نیز برگزار می‌شود که مهران تیشه‌گران رییس فدراسیون به همراه مسعود فراهانی نایب رییس و سید یوسف موسوی نسب مشاور امور بین‌الملل برای شرکت در این کنگره عازم ایتالیا شدند.

در این کنگره قرار است مباحثی پیرامون ساختار جدید و تغییرات در اساسنامه فدراسیون جهانی ناشنوایان مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسیون ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان

دریافت 12 MB کد خبر 6096109

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست؛ تندرو‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • برگزاری نوزدهمين دوره آزمون اعطاي مدرک تخصصي به حافظان قران کريم در کرمانشاه
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی