Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین واحد تحقیقات و پایش بیماری حبوبات ، دانه های روغنی و گیاهان علوفه ای کشور در مراغه راه اندازی شد.

رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور گفت: این واحد مجهز ترین مرکز شناسایی بیماری‌ها و پایش آفات حبوبات، گیاهان علوفه‌ای و دانه‌های روغنی در کشورهای منطقه است.

صابر گلکاری افزود: با راه اندازی این واحد از این پس بیماری‌های ارقام موجود در کشور شناسایی می‌شود تا محصولاتی با مقاومت بیشتر نسبت به بیماری‌ها معرفی شود، در مرحله اول تحقیقات این واحد 7 بیماری غلات، دانه‌های روغنی و گیاهان علوفه در کشور شناسایی شده و درحال ارزیابی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور این واحد تحقیقاتی از اتاق کشت، آزمایشگاه و گلخانه تشکیل شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، وی هزینه راه اندازی این واحد را به دلیل فراهم بودن زیرساخت‌های آزمایشگاهی در ستاد مرکزی موسسه در مراغه حدود پنج میلیارد ریال اعلام کرد./ ایسنا

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: برابر گزارش و تحقیقات نهاد‌های امنیتی استان مبنی بر فعالیت باند گسترده و سازمان‌یافته قاچاق دارو، ۲ نفر از عناصر اصلی و توزیع‌کننده خارج از شبکه دارو در مناطق کشور مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از شناسایی، متهمان دستگیر شدند و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفتند.

عتباتی افزود: با پایان تحقیقات مقدماتی، موضوع اتهامی در یکی از شعب دادگاه انقلاب ارومیه مورد رسیدگی قرار گرفته که رئیس شعبه با استناد به دلایل و مدارک موجود در پرونده، بزه ارتکابی توسط متهمان را محرز و هر یک از آنان را به مجازات‌های حبس و بیش از ۷۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی در تبریز
  • ماشین دودی ؛ نخستین لکوموتیو ایران
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند