Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@08:33:36 GMT

انتقام توییتری از لوکاکو بعد از حذف اینتر(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۵۶۶۶

انتقام توییتری از لوکاکو بعد از حذف اینتر(عکس)

لوک شاو ستاره یونایتد از حذف اینتر از لیگ قهرمانان برای طعنه زدن به روملو لوکاکو استفاده کرد که یونایتدی‌ها معتقدند به امید بازی در چمپیونزلیگ این تیم را ترک کرده و راهی اینتر شده بود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه دیشب اینترمیلان در مقابل بارسلونا 2-1 شکست خورده و از صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا بازماند، لوک شاو، مدافع منچستریونایتد از این فرصت برای طعنه زدن به روملو لوکاکو، بازیکن سابق این تیم و بازیکن فعلی اینتر استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر حالا باید در لیگ اروپا بازی کند و ممکن است در این لیگ با منچستریونایتد روبرو شود. یونایتدی‌ها معتقدند لوکاکو به امید بازی در چمپیونزلیگ تابستان گذشته این تیم را ترک کرد و راهی اینتر شد.

 

 

لوکاکو که حالا تا پایان فصل دیگر قادر به بازی در لیگ قهرمانان با پیراهن اینتر نیست از این پس باید به لیگ اروپا امید داشته باشد. رقابتهایی که تیم سابق او منچستریونایتد هم در آن حضور دارد و احتمال روبرو شدن این دو تیم با هم در این لیگ زیاد است. قرعه‌کشی مرحله بعدی لیگ اروپا هفته آینده انجام خواهد شد.

 

 

لوک شاو دلایل زیادی برای مسخره کردن هم‌تیمی سابقش داشت و چند ساعت بعد از شکست اینتر مقابل بارسا در سن‌سیرو در حساب توییتری خود به لوکاکو طعنه زد. او یک پست قدیمی از لوکاکو که او را در حال لبخند زدن با پیراهن تمرینی اینتر نشان می‌دهد و با یک ایموجی خنده کلمه UCL یعنی لیگ قهرمانان اروپا را در کنار خود دارد، بازنشر کرده و با استفاده از یک ایموجی چشمک نوشت :" خوش برگشتی".

 

 

به نظر می‌رسد لوک شاو مدتها منتظر بوده تا با یک توییت قدیمی از لوکاکو که علیه او منتشر شده بود تسویه حساب کند. لوکاکو پیش از آنکه یونایتد را ترک کرده و راهی ایتالیا شود توییتی منتشر کرد که آمار دوی سرعت بازیکنان یونایتد را نشان می‌داد و در آن مشخص بود که لوک شاو در بین بازیکنان این تیم کمترین سرعت را دارد. حالا لوک شاو بالاخره موفق شده در توییتر از لوکاکو انتقام بگیرد.

 

 

 

منچستر یونایتد روملو لوکاکو اینتر میلان لوک شاو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد روملو لوکاکو اینتر میلان لوک شاو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود

به گزارش ورزش سه، ماتیس دی لیخت دلتنگ آژاکس است. مدافع میانی هلندی بایرن مونیخ می‌خواهد دوباره برای تیمی بازی کند که در آن فوتبالش را شروع کرد. 

او در این رابطه می‌گوید: «من اغلب به بازگشت فکر می‌کنم و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.»

دلیخت در 5 مارس 2019 در لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تاریخی 1-4 مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو خودش را بر سر زبان‌ها انداخت. پنج هفته بعد، در 16 آوریل، او گل پیروزی بخش مقابل یوونتوس تورین (1-2) را به ثمر رساند که به معنای اولین راهیابی آژاکس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سال 1997 بود.

در همان تابستان او با یوونتوس قرارداد امضا کرد و سه سال بعد، در سال 2022، راهی بایرن مونیخ شد، جایی که تا سال 2027 قرارداد دارد. 

پنج سال پس از ترک آمستردام، او به صراحت اعلام کرد که دلش برای این تیم تنگ شده است: «از انتخاب‌هایم بسیار خوشحالم. در ایتالیا و آلمان عنوان قهرمانی را کسب کردم. فکر می‌کنم برای یک بازیکن 24 ساله همه چیز به خوبی پیش می‌رود. در مجموع حدود ده سال برای آژاکس بازی کردم. البته دلم برای همه افرادی که در آنجا ملاقات کردم و بازیکنانی که با آنها بازی کردم، تنگ شده است. این مقطع خوبی در تاریخ باشگاه نیست و دیدن این وضعیت آژاکس دشوار است و حالم بد می‌شود.»

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید