Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از ورامین، حامد زارعی روز گذشته در مراسم معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین، پیشوا، قرچک گفت: «امام راحل با تشکیل نهاد ارزشمند بسیج، افق‌های جدیدی از عرصه‌هایی که بسیج باید میدان‌دار آن‌ها باشد را ترسیم کرد.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک گفت: «بسیج دانشجویی باید به‌صورت جدی برای شناخت و حل تخصصی مسائل کشور نقش‌آفرینی و به‌صورت میدانی ورود پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گفته وی، عرصه‌های بسیج نشان از نگاه بلند امام(ره) به هویت بسیج و حرکت به سوی تمدن‌سازی نوین اسلامی با تشکیل هسته‌های مقاومت در جهان داشته و دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک با توجه به اهمیت بیانیه گام دوم و نقش جوانان به‌عنوان موتور پیشران این بیانیه خاطرنشان کرد: «نقش بسیج دانشجویی برای تحقق این سند راهبردی نقشی تعیین کننده و مؤثر است و به‌عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها باید هفت مطالبه رهبری را جامه عمل بپوشاند.»

در مراسم تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک براساس حکم ابلاغی سجاد شاهسون به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی معرفی و از تلاش‌های مهدی آقابابایی در مدت زمان تصدی این پست قدردانی شد.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند