Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عسگری با بیان اینکه در موضوعات اقتصادی موضوع بهره‌وری مطرح است، گفت: فعالیت در بخش فرهنگ‌سازی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛فرماندار شهرستان زنجان  در این جلسه با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت‌های فرهنگی عاملی برای توسعه در آینده است‌، اظهار کرد: کم توجهی به امور فرهنگی نتایج سوء بسیاری را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا عسگری با بیان اینکه در موضوعات اقتصادی موضوع بهره‌وری مطرح است، گفت: فعالیت در بخش فرهنگ‌سازی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ کتابخوانی در جامعه باید رواج پیدا کند، بیان کرد: در این زمینه باید بر روی نسل نونهال و کودکان کار شود.

 فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به تجربه کشورهای موفق در زمینه کتاب و کتابخوانی بیان کرد: در حالی که در کشورهای توسعه یافته کودکان با کتاب و کتابخوانی آشنا هستند اما در کشور ما کودکان بیشتر با فضای مجازی درگیر هستند.

وی با بیان اینکه زنگی برای سلامت در مدارس برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده اما برای سلامت و تقویت فکر، فکری نشده است، ادامه داد: جای زنگ کتاب در مدارس خالی است.

عسگری با بیان اینکه باید فرهنگ کتابخوانی پیش از آغاز فرآیند تحصیل در دانش‌آموز نهادینه شود، گفت: کتاب خواندن باید به عادت تبدیل شود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت‌ها در روستاها نیز گفت: با همکاری دهیاران از فضاها و ساختمانهای موجود در روستاها میتوان به عنوان کتابخانه های مشارکتی استفاده بهینه نمود

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعضای انجمن فرماندار زنجان جلسه انجمن کتابخانه های عمومی مدیران شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیدابراهیم رییسی، ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است را به این شرح برای اجرا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای فرهنگ عمومی ابلاغ کرد:

«ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی براساس مصوبه جلسه ۴۶۳ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) به تصویب رسیده است به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ می‌گردد:

«ماده واحده- با استناد به ماده ۲ آیین‌نامه شورای فرهنگ عمومی (مصوب جلسه ۳۹۸ مورخ ۱۳۷۶/۰۳/۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی و اصلاحات بعدی آن)، خانم عاطفه خادمی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی انتخاب می‌شود».

کد خبر 6096888 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»