Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@15:11:09 GMT

قیمت دلار ۲۰ آذر ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۶۰۷۳

قیمت دلار ۲۰ آذر ۱۳۹۸

قیمت روز دلار

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی  نسبت به روز گذشته 350 تومان کاهش یافت. بر این اساس قیمت دلار برای خرید 13300تومان است و قیمت دلار برای فروش 13400تومان تعیین شده است.

قیمت روز یورو

قیمت یورو نیز در صرافی‌های مجاز بانکی نیز 350 تومان ارزان شد. بنابراین قیمت یورو در صرافی‌های مجاز بانکی امروز برای خرید 14600تومان و قیمت یورو برای فروش 14700تومان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت دلار در بازار ارز این روزها دچار اندکی نوسان شده است و قیمت دلار و قیمت یورو در محدوده 300 تا 500تومان نوسان داشته است.

لازم به ذکر است که نرخ های اعلام شده در این گزارش برای قیمت دلار و قیمت یورو مربوط به قیمت‌گذاری صرافی‌های بانکی مجاز است و قیمت دلار و قیمت یورو در بازار آزاد ممکن است با قیمت های درج شده متفاوت باشد. ضمن آنکه نرخ اعلام شده برای قیمت دلار و قیمت یورو نرخ قیمت های خرید بانک برای میزان ارز کمتر از 5 هزار دلار است.

قیمت ارز مسافرتی

شعب منتخب فروش ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را بعد از ساعت11 آغاز می‌کنند. مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته‌شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر 500یورو و برای سایر کشورها تا 1000یورو خریداری کنند.

گفتنی است؛ بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را 4200 تومان اعلام کرده است.

جدول قیمت انواع ارزهای پرطرفدار

نرخ انواع ارز

قیمت

قیمت دلار صرافی بانکی(برای فروش)

13  هزار و 400 تومان

قیمت یورو صرافی بانکی (برای فروش)

14 هزار و 700 تومان

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

13 هزار و 300 تومان

قیمت خرید یورو در بانک‌ها

14 هزار و 600 تومان

قیمت خرید پوند در بانک‌ها

17 هزار و 980 تومان

قیمت ارز مسافرتی

-

 

برای اطلاع از قیمت روز دلار، قیمت یورو و قیمت انواع ارزهای پرطرفدار
روزانه به " صفحه قیمت ها " در اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید
اینجا کلیک کنید

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دلار نرخ ارز یورو قیمت دلار نرخ دلار قیمت روز دلار قیمت یورو ارز مسافرتی نرخ یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد

در معاملات امروز (۶ اردیبهشت) مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان رسید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در معاملات امروز پنجشنبه (۶ اردیبهشت) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به‌ نرخ ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۶۰ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۹۴۰ تومان رسیده است. اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان است.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سرپیچی سکه از طلا
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ طلا ریخت، سکه عقب نشست
  • قیمت دلار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار مبادله‌ای واردکانال جدید شد/ قیمت: ۴۴ هزار و ۳۸ تومان
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت