Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:25:36 GMT

تغییر نام ۱۹۰ کوچه و خیابان در آستارا

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۶۱۷۱

تغییر نام ۱۹۰ کوچه و خیابان در آستارا

جواد معیتی روز چهارشنبه اظهار کرد: بر اساس مصوبات شورای نامگذاری کوچه ها، خیابان ها و معابر آستارا، روز گذشته تابلوی ۶۰ کوچه و خیابان نصب شد و تا پایان ماه جاری ۱۳۰ تابلوی دیگر نصب خواهد شد.

وی بیان کرد: در نامگذاری کوچه ها و خیابان ها از نام شهدا و مفاخر ملی و شخصیت های مشهور آستارا استفاده و برای تهیه تابلوها بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان برخی تابلوهای جدید را کوی حمزه بیگ، خیابان‌های شهید عین‌الله ‌زاده ، امام خمینی(ره)، شهید رجایی، شریعتی، فارابی، بلوار جمهوری اسلامی، شهرک عباس‌آباد، فرهنگیان، بلوار بسیج، ساحل، کوی اصغری، شهید علوی، رحمانی، حکیم نظامی غربی، شهید محرم‌نژاد، شهید باقی، شهید شقاقی و حافظ اعلام کرد.

شهردار آستارا گفت: با توجه به فرسودگی برخی تابلوهای معابر و خیابان ها، شهرداری آستارا بازسازی و تعمیر تابلوها را در دستور کار قرار داده است.

شهرستان گردشگرپذیر بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و مرکز آن از یک هزار هکتار وسعت و جاذبه های طبیعی، اقتصادی، مذهبی و تاریخی برخوردار است.

برچسب‌ها شورای شهر آستارا تابلو راهنما سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر آستارا سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شورای شهر آستارا سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

کد خبر 6098041 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • مرگ تلخ کارگر شهرداری بر اثر تصادف
  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می شود
  • گاز شهری قسمتی از کرج قطع می‌شود
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو