Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس، تیمش را شانس اصلی قهرمانی نیم فصل می داند.

طرفداری- بهنام طاهر زاده اعتقاد دارد که قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را نباید دشوار تلقی کرد.

به گزارش تسنیم،‌ بهنام طاهر زاده درباره پیروزی پرسپولیس مقابل گل‌گهر در هفته چهاردهم لیگ برتر، اظهار داشت:

این برد خیلی برای پرسپولیس مهم بود و می‌تواند تیم را از لحاظ روحی و روانی بالا ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برد باعث می‌شود تا در دو بازی باقیمانده تا پایان نیم‌فصل پرسپولیس شرایط بهتری داشته باشند. فکر می‌کنم کالدرون به این نتیجه رسیده است که نباید ترکیب تیم برنده را عوض و از یک ترکیب در بازی‌ها استفاده کند.

وی همچنین خاطر نشان کرد:

اگر این روال برای پرسپولیس ادامه داشته باشد, این تیم می‌تواند به صدر جدول بازگردد و حتی قهرمان نیم‌فصل شود. تیم‌های مدعی دیگر در بازی‌های باقیمانده‌ با تیم‌های قدرتمندی بازی دارند، اما پرسپولیس باید با سایپا و نساجی در تهران بازی کند. علاوه بر این تیم‌های سپاهان، تراکتور و شهر‌ خودرو نتایجی در هفته‌های قبل کسب کرده‌اند که نشان می‌دهد از وضعیت خیلی خوبی برخوردار نیستند و در خانه مساوی می‌کنند. مطمئن باشید اگر پرسپولیس در دو بازی باقیمانده خود پیروز شود قهرمان نیم‌فصل خواهد شد و حتی این روند می‌تواند تا پایان فصل هم ادامه داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد:

قهرمانی پرسپولیس به شرطی است که کالدرون خیلی به ترکیب تیم دست نزند. به نظر من پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی در نیم‌فصل است. پرسپولیس اگر در دو بازی باقیمانده‌اش پیروز شود شانس خیلی بالایی دارد. سایپا الان شرایط خوبی ندارد و از لحاظ روحی و روانی به مشکل خورده است. پرسپولیس مقابل نساجی هم کار خیلی سختی نخواهد داشت و می‌تواند با شش امتیازی که از این بازی‌ها می‌گیرد قهرمان نیم‌فصل شود.

وی درباره همگروهی پرسپولیس با تیم‌های الشارجه امارات، الدحیل قطر و التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، یادآور شد:

بعید می‌دانم که پرسپولیس در این گروه اذیت شود. هرچند الدحیل می‌تواند برای پرسپولیس دردسر درست کند، ولی دو تیم دیگر بعید می‌دانم که مشکل‌ساز شوند و ما می‌توانیم راحت از این گروه صعود کنیم. وقتی تیم‌های عربی مقابل تیم‌های ایرانی بازی می‌کنند ترس دارند و شک نکنید پرسپولیس می‌تواند از این گروه صعود کند.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ هفته بعد در آلیانز آرنا به مصاف هم خواهند رفت. بازی کلاسیک فوتبال اروپا در نیمه نهایی که در تاریخ رقابت ها زیاد تکرار شده است.

رئال مادرید به خاطر سابقه و افتخاراتش در لیگ قهرمانان روی کاغذ شانس بیشتری از بایرن دارد و حتی شانس اول قهرمانی است. الخاندرو گریمالدو، ستاره اسپانیایی لورکوزن، نیز معتقد است رئال مادرید به فینال خواهد رفت.

وقتی از گریمالدو در این مورد سوال شد، او پاسخ داد: «رئال مادرید شانس بیشتری نسبت به بایرن دارد. در مجموع رئال همیشه در لیگ قهرمانان برابر هر تیمی شانس اول برد است. رئال در هر وضعیتی که باشد، در لیگ قهرمانان تغییر شکل می دهد و کاملا غیر قابل پیشبینی بازی می کند. هر دو تیم در فرم خوبی به این دیدار رسیده اند اما معتقدم رئال را در فینال خواهیم دید.»

دیگر خبرها

  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است