Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان اطلاعات خارجی روسیه از رایزنی مقامات ارشد اطلاعاتی مسکو و تهران درباره تهدیدهای مشترک علیه دو کشور و مبارزه با تروریسم بین المللی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری تاس، «سرگئی ایوانف» سخنگوی سازمان اطلاعات روسیه از گفت‌وگوی «سرگئی ناریشکین» رئیس سرویس اطلاعات خارجی این کشور با مقامات ارشد اطلاعاتی ایران در زمینه جنگ با تروریسم و همکاری دو کشور با یکدیگر در این زمینه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد، سرگئی ناریشکین سفرش به تهران را به پایان رسانده است. وی در این سفر درباره راههای افزایش همکاری میان تهران-مسکو در زمینه جنگ با تروریسم بین‌المللی و تهدیدهای مشترک علیه دو کشور با مقامات ارشد ایران در وزارت اطلاعات رایزنی کرده است.  

براساس این گزارش، ناریشکین همچنین با علی لاریجانی رئیس پارلمان ایران دیدار و رایزنی کرده است. دو طرف دیدگاههای خود را درباره مسائل امنیتی بین‌المللی و منطقه‌ای در میان گذاشته‌اند. همچنین راههای افزایش همکاریهای دو کشور مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته است. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه علی لاریجانی تروریسم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم

دکتر «جاک نریا» افسر ذخیره اطلاعات ارتش و مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به سئوال مجری برنامه که استعفای رئیس اطلاعات ارتش را چگونه می توان توضیح داد، گفت: "در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم اول شکست هفت اکتبر و دوم شکست بعد از حمله دمشق و پاسخ ایران.

او گفت: به هیچ‌وجه کسی پیش‌بینی نکرده بود که ایران از سرزمینش به ما حمله کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»
  • در شش ماه گذشته در یک جنگ دو مرتبه شکست اطلاعاتی خوردیم + فیلم