Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@01:07:39 GMT

دیدار نمایندگان شورای عالی استان ها با فرمانده آجا

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۶۸۷۹

دیدار نمایندگان شورای عالی استان ها با فرمانده آجا

اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی شورای عالی استانها صبح امروز با حضور در ستاد فرماندهی کل ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش، اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی شورای عالی استان ها در دیدار با سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تقدیر از اقدامات ارتش در زلزله کرمانشاه، حوادث ناشی از سیل در برخی استان‌ها در اوایل سال جاری و سایر اقدامات مردم‌یاری، تاکید کردند: امروزه ایران اسلامی در بعد امنیتی (اعم از امنیت اجتماعی و حفاظت از تمامیت ارضی) موفقیت بی بدیلی دارد و ما این امنیت را مدیون خون شهدا، ایثارگران و از خودگذشتگی نیروهای مسلح بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم که همواره در زمان بحران در خط مقدم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: بازدید فرمانده آجا از مرکز آموزش درجه داری نزاجا

همچنین موضوع احداث پادگان  در شهرها و مناطقی از کشور  که ارتش جمهوری اسلامی ایران در آنجا یگان ندارد، نام‌گذاری میادین و خیابان های شهرها به نام شهدای ارتش، استفاده از ظرفیت ارتش در راستای آبادانی شهرها و روستاها و تعامل بیشتر ارتش با شورای عالی استان‌ها از جمله مواردی بود که نمایندگان این شورا در دیدار با فرمانده کل ارتش مطرح کردند.

امیر سرلشکر موسوی نیز در این دیدار ضمن استقبال از پیشنهادها و موضوع‌های مطرح شده، اجرایی شدن آن‌ها را مستلزم بررسی در رده‌های ذیصلاح دانست.

شورای عالی استان ها بزرگترین نهاد شورایی در ساختار سیاسی جمهوری اسلامی ایران و دارای ۷۵ نماینده از کل کشور است. اعضای این شورا متشکل از نماینده شورای هر استان هستند که از بین نمایندگان شوراهای شهر و روستا انتخاب شده‌اند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین سرلشکر موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند

علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه دیدار و گفتگو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، پاتروشف امروز چهارشنبه با دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در خصوص افزایش همکاری‌ها در حوزه امنیتی گفتگو کرد.

سرویس مطبوعاتی شورای امنیت روسیه اعلام کرد: پاتروشف و احمدیان یادداشت تفاهمی بین شوراهای امنیت روسیه و ایران امضا کردند و همچنین در خصوص ایجاد همکاری‌های عملی روسیه و ایران در حوزه امنیت گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، علاوه بر این «طرفین در مورد وضعیت خاورمیانه تبادل نظر کردند و بر علاقه خود برای جلوگیری از تشدید بیشتر تنش ها تاکید کردند.»

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به منظور شرکت در دوازدهمین اجلاس بین‌المللی امنیتی روسیه و نشست دبیران شورا‌ی امنیت ملی کشورهای عضو گروه بریکس به روسیه سفر کرده است.

پیشنهادات ایران برای ارتقای امنیت اطلاعات

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند