Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@08:06:10 GMT

مالک فراری تالار عروسی مانگه شه‌و سقز بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۷۳۳۸

مالک فراری تالار عروسی مانگه شه‌و سقز بازداشت شد

علیرضا رضاپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در حال حاضر تنها حکم بازداشت مالک تالار صادر و اجرا شده است، اظهار داشت: فعلا منتظر تکمیل نظریه کارشناسی و اظهارات مالک هستیم تا در صورت تخلف و مشخص شدن میزان تقصیر، حکم بازداشت احتمالی برای افراد دیگری نیز صادر شود.

حادثه دردناک تالار مانگه شه و شامگاه پنجشنبه بر اثر نشت شلنگ گاز متصل به بخاری رخ داد و باعث کشته شدن ۱۲ نفر و مجروح شدن ۴۸ نفر از مهمانان مراسم عروسی به دلیل هجوم آنها به سمت در خروجی شد و ماندن زیر دست و پای جمعیت شد،  در این حادثه پنج کودک و پنج زن همراه با یک مرد جانباختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها بازداشت کردستان دادستان انتظامی سقز پروندهٔ خبری انفجار در مراسم عروسی در سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازداشت کردستان دادستان انتظامی سقز بازداشت کردستان دادستان انتظامی سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، یزدان افشاری‌پور، صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت اقدام به تیراندازی کور می‌کند که بر اثر این تیراندازی که ۲ نفر از مهمانان عروسی که دو خانم ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی با بیان اینکه بارها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است افزود: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

کد خبر 6089837

دیگر خبرها

  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند