Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجرا و پیگیری بیش از ۴۰۰ پروژه مسئولیت‌ اجتماعی در حوزه عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در سال‎های اخیر، در کارنامه عملکرد این شرکت ثبت شده است.

به گزارش شانا به نقل از ایرنا، احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اعلام این خبر گفت: احداث ۳۱۰ پروژه آبرسانی روستایی، ۳۲ مورد پل‌سازی، احداث ۳۰ مدرسه، احداث ۲۰ مسجد، ۱۰ مجتمع فرهنگی ورزشی، ۶ مورد برق‌رسانی و تکمیل موزه گنجینه‌های نفت مسجدسلیمان با ۱۳۶ میلیارد ریال از جمله این طرح‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین اجرای پروژه‌های راهسازی در اطراف اهواز، حمیدیه باوی و کارون با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، اختصاص بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال به‌منظور اصلاح شبکه دفع فاضلاب مناطق پیرامونی کلانشهر اهواز به دستور وزیر نفت که بخشی از آن هزینه شده و بخش دیگر آن نیز در آینده‌ای نزدیک تخصیص داده می‌شود، از دیگر طرح‌های عمرانی عام‌المنفعه مناطق نفت‌خیزجنوب در محیط پیرامونی اطراف تاسیسات نفتی است.

محمدی تصریح کرد: دو پروژه راهسازی جاده مواصلاتی ایذه - مسجدسلیمان - هفتکل و پروژه راهسازی امیدیه - جایزان - آغاجاری که با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در دست اجراست، از دیگر اقدام‌های این شرکت برای محرومیت‌زدایی و آبادانی است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب در ادامه به پروژه‌های در دست اقدام و تکمیلی مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز جنوب اشاره کرد و گفت: در دو سال اخیر ۲۲۹ پروژه عام‌المنفعه نیز از سوی شرکت ملی نفت ایران در استان خوزستان در قالب طرح‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، راه‌سازی و خدماتی با اعتباری معادل ۴ هزار و ۹۲۳ میلیارد ریال هزینه شده و همچنین ۵۶۴ پروژه عام‌المنفعه نیز با اعتباری افزون بر ۱۰ هزار میلیارد ریال در حال اجراست.

منبع: شانا

کلیدواژه: مسئولیت اجتماعی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب شرکت ملی نفت ایران احمد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سید حمیدرضا اعرابی، در سفر به منطقه جنوب شرق، ضمن برگزاری نشست صمیمی با کارکنان منطقه، از واحدهای مختلف ارتباطات ثابت و سیار و مانیتورینگ رگولاتوری بازدید کرد و بر لزوم نظارت هوشمند و لحظه‌ای شاخص‌های کیفی شبکه تأکید کرد.

معاون نظارت بر امور پستی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، در جلسه‌ای مشترک با حضور مدیرعامل شرکت پیشگامان به عنوان مجری طرح فیبر نوری در استان هرمزگان، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت این استان، میزان پیشرفت پروژه فیبر نوری در هرمزگان را بررسی و ارزیابی کرد.

اعرابی همچنین در نشستی با حضور معاون عمرانی استانداری هرمزگان، بر اهمیت افزایش همکاری شهرداری‌های استان با شرکت پیشگامان در راستای تسریع اجرای پروژه فیبر نوری تأکید کرد.

معاون نظارت بر امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، به همراه مدیر عامل، نمایندگان و پیمانکاران شرکت پیشگامان، از تمام مراحل اجرای پروژه فیبر نوری بندرعباس بازدید و مقرر کرد این شرکت سرعت پیشرفت پروژه و سطح اتصال منازل و کسب و کارها به اینترنت فیبر نوری در شهر بندرعباس و کل استان را افزایش دهد.

وی همچنین بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود منطقه و بکارگیری بسیج نیروها در راستای نظارت دقیق‌تر و تسریع در فرآیند بازدیدهای میدانی و برگزاری جلسات کنترل پروژه منظم و هفتگی توسط منطقه تاکید کرد.

کد خبر 6097340 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • دستگاه‌ها به مسئولیت‌ در قبال آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰