Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های مس سونگون و شهروند ساری یکشنبه گذشته در چارچوب بازی معوقه هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال در تبریز به مصاف هم رفتند. این مسابقه تا اواخر نیمه اول بازی به خوبی در حال انجام بود، اما در اواسط نیمه دوم رضا امانی بازیکن تیم شهروند ساری بر روی مهدی جاوید بازیکن تیم مس سونگون خطای بسیار شدیدی را مرتکب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی می‌گویند که این حرکت امانی به خاطر خصومت شخصی بود که از گذشته با جاوید داشته است و همین موضوع منجر به درگیری شدید بین سرمربیان هر ۲ تیم شد و حتی این درگیری تا جایی پیش رفت که داور آن مسابقه تصمیم گرفت علیرضا افضل و رضا لک سرمربیان تیم مس سونگون و شهروند ساری را از کنار زمین اخراج کند.

بیشتر بخوانید: جدال مقاومت با گیتی پسند برنده نداشت

شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه مس سونگون اعتراض نامه‌ای را تنظیم کرده است و در آن نامه به نوع نظارت بازی‌ها اشاره شده و آمده که چطور بعضی از تیم‌ها به راحتی می‌توانند امنیت بازی‌ها را از بین برده و تیم مقابل را تهدید به هر کاری کنند. همچنین آن‌ها اشاره کرده اند نه تنها در بازی مس سونگون با شهروند ساری، بلکه در دیگر بازی‌های لیگ مثل شاهین کرمانشاه و مقاومت البرز و یا گیتی پسند اصفهان با شهروند ساری شاهد هستیم که تیم‌ها دائماً با یکدیگر درگیری پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: تیم پارس آرا در آستانه انصراف از لیگ فوتسال بانوان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتسال کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان آلمانی که علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه تجمع اعتراض آمیز و بدون خشونت برگزار کرده‌اند از برخورد خشن پلیس و دستگیری‌های بسیاری از آنان از دولت و نیرو‌های نظامی این کشور گلایه‌مند هستند.

یکی از این دانشجویان آلمانی خطاب به دوربین می‌گوید: نمی‌گذارند اعتراض کنیم، بر سر ما فریاد می‌کشند، ما تهدید می‌شویم، زیرا با نسل‌کشی جاری در غزه مخافیم، پشتیبانی مالی زیادی وجود دارد که باعث از دست رفتن جان‌های بسیاری شده است. اینجا همه با هم علیه استعمار، فاشیسم و مهاجرت اجباری مردم غزه ایستاده‌ایم.

دانشجوی دیگری می‌گوید: ما از ۸ آوریل در اینجا در حال اعتراض علیه اشغالگران در کنار ساختمان مجلس و دفتر صداعظم آلمان هستیم، ۸ آوریل روزی بود که آلمان به دیوان بین‌المللی دادگستری رفت آن هم به اتهام کمک و تشویق به نسل‌کشی، امروز صبح به بهانه‌های واهی از چادرهایمان بیرون شدیم، خشونت پلیس علیه اعتراض مسالمت‌آمیز ما بیش از اندازه بود.

این فیلم را می‌توانید در زیر ببینید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

به گزارش آنا، طی چند روز گذشته دانشجویان سراسر جهان از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه، هند، نیویورک، سوئد و ... علیه جنایت و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه دست به تظاهرات مسالمت‌آمیز زده‌اند اما با مقاومت و سرکوب شدید پلیس و نیروهای نظامی در این کشورها روبرو شده‌اند.

همچنین در فیلم زیر اساتید دانشگاه نیویورک مقابل نیروهای پلیس ایستاده‌اند تا از دسترسی آن‌ها به دانشجویان در جریان تجمع همبستگی با غزه جلوگیری کنند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجویان آلمانی: فقط به جرم مخالفت با نسل‌کُشی در غزه سرکوب می‌شویم+ فیلم
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف