Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@01:32:00 GMT

رشد اقتصادی انگلیس کوچک تر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۸۱۷۱

رشد اقتصادی انگلیس کوچک تر شد

پول نیوز - مرکز آمار انگلیس گزارش جداگانه‌ای در مورد اطلاعات تجاری منتشر کرد که نشان می‌داد کسری تجارت کالای انگلیس بیش از حد انتظار افزایش یافته و در ماه اکتبر به حدود 14.5 میلیارد پوند رسیده است.

 

به گزارش پول نیوز، به نقل از بی بی سی، اطلاعات مرکز آمار ملی انگلیس نشان می‌دهد که اقتصاد این کشور پس از دو ماه کاهش، در اکتبر ثابت مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه ماه گذشته ضعیف ترین فصل در اقتصاد انگلیس از اوایل 2009 تا حالا بوده است.

 

این ارقام قبل از انتخابات عمومی روز ‌پنج‌شنبه منتشر شد. احزاب اصلی همه قول تقویت رشد اقتصادی را داده اند.

 

در حالی که بخش خدمات از ماه اوت تا اکتبر 0.2 درصد رشد داشته ولی تحت تاثیر کاهش 0.7 درصدی رشد در بخش تولید کارخانه ای و رکود 0.3 درصدی در بخش ساخت و ساز قرار گرفته است. مرکز آمار انگلیس اعلام کرد کاهش قابل توجهی در بخش های ساختمان سازی و زیرساختی در اکتبر ایجاد شده است.

 

بسیاری از اقتصاددان ها بی ثباتی ناشی از برگزیت را مقصر از دست رفتن سرعت رشد اقتصاد انگلیس می دانند.

 

پروفسور کاستاس میلاس از دانشگاه مدیریت لیورپول این آمار را نسبتاً ضعیف می داند.

 

وی گفت:« نکته اصلی این است که اقتصاد ما همچنان نا امید کننده است که باعث می شود بانک مرکزی انگلیس نرخ بهره را پایین‌تر بیاورد مخصوصاً اگر انتخابات روز پنجشنبه نتیجه هی در بر نداشته باشد».

 

« در حالی که احزاب اصلی از بحث در مورد فضای چالش‌برانگیز اقتصاد طی کمپین‌های انتخاباتی خود دوری کرده‌اند، مدیریت این شرایط وظیفه اصلی دولت آینده است».

 

مرکز آمار انگلیس گزارش جداگانه‌ای در مورد اطلاعات تجاری منتشر کرد که نشان می‌داد کسری تجارت کالای انگلیس بیش از حد انتظار افزایش یافته و در ماه اکتبر به حدود 14.5 میلیارد پوند رسیده است. این رقم در ماه سپتامبر 11.5 میلیارد پوند بود.

 

منبع: تسنیم

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: انگلیس اقتصاد جهانی نرخ بهره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۸۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: کارگران از رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی محسوب می‌شوند، مقام معظم رهبری فرمودند «اگر بخواهیم به استقلال اقتصادی برسیم این اقتصاد وابسته است به تولید و کار و کارگر» بدون کار و کارگر اقتصادی وجود نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: کارگران موتور پیشران و عامل اصلی حرکت و رونق اقتصادی کشور هستند، که مظلومانه در جامعه زندگی می‌کنند، باید به این قشر عزیز توجه بیشتری شود.

امام جمعه قرچک گفت: تمام کشور همه اقشار و همه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی بر می‌گردد به قشر زحمت‌کش کارگر، اگر این عزیزان نباشند کار کشور زمین خواهد ماند.

وی افزود: اگر امروز ما در اقتصاد همچون دیگر حوزه سیاسی، نظامی و امنیتی قوی شویم دشمن بفکر آسیب ما نخواهد بود و جرأت نزدیک شدن به ما با نیت آسیب نخواهد داشت.

کد خبر 6089153

دیگر خبرها

  • ظهور یک قدرت اقتصادی جدید؛ اقتصاد هند چقدر قوی است؟
  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • فیلم| رویکرد جنجالی دانشجویان آمریکا بعد از ۷ اکتبر
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز
  • ◄ تورم حمل و نقل رکورد زد
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد
  • نقش‌آفرینی مراکز نوآوری در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان