Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@18:33:29 GMT

آغاز به کار مجمع شهرداران مدارس تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۸۳۲۶

آغاز به کار مجمع شهرداران مدارس تهران

ایران اکونومیست-معاون شهردار تهران از آغاز به کار مجمع شهرداران مدارس خبر داد.

محمدرضا جوادی یگانه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در آیین تنفیذ احکام بیست و یکمین دوره طرح شهرداران مدارس ضمن تبریک به شهرداران مدارس منتخب گفت: شما مدیران و فعالان آینده شهر تهران خواهید بود و خوشحال هستم که امروز در میان شما هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: به طور حتم در کنار هم می‌توانیم زیست متفاوتی را برای شهروندان رقم بزنیم و من در اینجا باید خبر آغاز طرح مجمع شهرداران مدارس تهران را اعلام کنم.

او بیان کرد: برای تمام شهرداران منتخب حکم شهردار جوان و مشاور شهردار صادر می‌شود تا با امید و تلاش به داشتن شهری بهتر کمک کنند.

جوادی یگانه تصریح کرد: دانش، تجربه و تعهد در کنار یکدیگر می‌تواند فرصتی مغتنم ایجاد کند تا در کنار فضای سیاست گذاری از ظرفیت تجربه ادوار گذشته نیز بهره ببریم و فضای گفتگو را به فضای بهتری بدل کنیم.

معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران تأکید کرد: از تمامی همکاران خودم در شهرداری تهران می‌خواهم که از مجمع شهرداران مدارس تهران حمایت کنند و امیدوارم شهرداران آینده تهران روزی به این موضوع افتخار کنند که در دوران مدرسه شهردار مدرسه خود بودند.

او گفت: آینده شهر تهران، آینده‌ای ساختنی است و باید شهرداران مدارس به ساختن آن کمک کنند.

گفتنی است، در آیین تنفیذ احکام بیست و یکمین طرح شهرداران مدارس از تارنمای شهرداران مدارس نیز رونمایی شد و دانش آموزان و شهرداران مدارس ایده‌های خود را در آن بارگذاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر دهگانه جذاب ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس تصاویر دیدنی‌ از چهار گوشه جهان تصاویر: اثر هنری با کفش پاشنه بلند در اعتراض به زن کشی عکاسی از آرواره کوسه‌ها از فاصله نزدیک فرود در خطرناک‌ترین فرودگاه جهان تصاویر: دختران مکانیک در شهرزیبا تصاویر: پاییز هزار رنگ، زیبا‌ترین فصل خدا تصاویر: آتش سوزی در کالیفرنیا‎ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار سینمای رسانه جشنواره فجر مشخص شد آغاز به کار مجمع شهرداران مدارس تهران اردکانیان: افزایش قیمت آب و برق بیش از هفت درصد نیست واکنش استاندار تهران به تخریب هتل آریانا تقاضا برای افزایش توزیع حواله دولتی لاستیک خودرو بازداشت یک مدیر به اتهام فساد ده‌ها میلیون دلاری با بهانه دور زدن تحریم‌ها پیش‌فروش نقدی ۶ محصول سایپا فردا ۲۱ آذر+ جدول آخرین اخبار از پرونده محسن لرستانی همتی: با اجرای طرح رمز دوم پویا فیشنیگ تا ۹۰ درصد کاهش خواهد یافت برخورد با متخلفان حوزه غذا باید سختگیرانه باشد تاکید وزیر به گزینه‌های مدیرعاملی استقلال:باید استراماچونی برگردد موشک ۶۵ متری ناسا در ۲۰۲۰ آزمایش می شود الزام دستگاههای اجرایی برای اختصاص اعتبار پژوهشی به پایان نامه ها ملخ صحرایی درواقع خطرناک‌ترین آفت گیاهی محسوب می‌شود در طرح ملی مسکن سود ۲۰ هزار میلیارد تومانی نصیب بانک مسکن می‌شود خداحافظی با مرد بی‌حاشیه موسیقی وزیر راه و شهرسازی: ۴۰ درصد از ثبت‌نام‌های مسکن ملی، مشمول این طرح نمی‌شود خداحافظی با فیشینگ درطرح رمز دوم پویا چین به پیشرفت خود در میدان نفتی بزرگ آزادگان ادامه می دهد دراکولای سفید به شهرزاد می‌‌آید پرطرفدارترین ها طرح دو فوریتی الزام دسترسی به خدمات اینترنت به هیات رئیسه مجلس تقدیم می‌شود فراخوان برای شرکت در نمایشگاه ایران بیوکل پیش‌بینی۱۴ میلیارد دلار ارز 4200 تومانی برای کالاهای اساسی در بودجه 99 پربیینده ترین ها پربحث ترین ها نرخ ارزهای بین بانکی در ۱۴ آذر قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۱۳ قیمت هر کیلو مرغ به ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید صدور 3 هزار و 500 پروانه بهره برداری صنعتی طی 7 ماهه احتمال اجماع روسیه و اوپک بالاست ماجرای تغییر رمز اول برخی کارت‌های بانکی چیست؟ اقتصاد جهان سال آینده به کدام سمت می‌رود؟ قیمت خودروهای ایران خودرو امروز ۹۸/۰۹/۱۳ چین و آمریکا در رقابت برای میادین نفتی عراق تسهیلات بلاعوض برای دوگانه سوز کردن وانت بار و مسافربر شخصی تحقق اهداف شورای حکام آب، مستلزم همکاری همه اعضا افت ۱۵ درصدی قیمت برنج خارجی مذاکره وزیر اقتصاد قرقیزستان برای ایجاد کانال مالی دو طرف تصویب توافق شورای حکام برای دور سوم تا سال ۲۰۲۴ ۳ میلیارد دلار محصول کشاورزی در ۷ ماه صادر شد برای توليد نفت از حق ملت ایران نمی‌گذریم نرخ ارزهای بین بانکی در ۱۳ آذر قیمت روز خودرو در ۱۴ آذر فروش ۱۸.۰۰۰ میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده در بانک ملت فهرست بنگاه‌های مشکل‌دار به وزارت صنعت ارائه شد صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون

علی خضریان سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در تشریح بازدید روز گذشته خود از اداره کل انتقال خون استان تهران گفت: این بازدید به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان تهران و جهت آشنایی میدانی با دستاوردها، خدمات، ظرفیت‌ها و مشکلات این مجموعه مهم و حیاتی برگزار شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران افزود: با توجه به اینکه بر اساس گزارش ارائه شده از سوی مسئولین سازمان انتقال خون، این اداره کل تأمین کننده ۲۵ درصد خون و سایر فرآورده‌های خونی کشور و از مراکز حیاتی تهران است و خون، پلاسما، پلاکت، کرایو و ... از فرآورده‌های خونی است که این مجموعه برای بیمارستان‌ها و بیماران خاص، اعمال جراحی، بیماران سرطانی و ... تأمین می‌کند.

خضریان با بیان اینکه انتظارات اعتباری متناسب با وسعت و اهمیت این مجموعه از مهمترین مسائل اداره کل انتقال خون استان تهران است، گفت: با توجه به نیاز اداره کل انتقال خون به تجهیزات خاص برای تولید و انتقال محصولات خونی و حفظ سلامت این محصولات و هزینه بالای نیروی انسانی متخصص و شبانه‌روزی، مجموعه انتقال خون با کسری اعتبارات در سال گذشته مواجه بوده و این مسأله موجب نارضایتی بخشی از کارکنان و حتی ترک کار آنها و شرکت‌های طرف قرارداد شده است.

عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران ادامه داد: عدم مدیریت بحران برای وقایع طبیعی و آسیب پذیری برخی از اماکن وابسته به سازمان انتقال خون در برابر این حوادث و موضوعات مرتبط با حملات سایبری بخش دیگری از مشکلات انتقال خون کشور است که باید هرچه سریعتر مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرد.

خضریان در پایان بیان کرد: با عنایت به برنامه دولت جهت افزایش نزدیک به ۵ هزار تخت بیمارستانی در سطح استان تهران، ضروری است موضوع نگاه ویژه به مراکز دریافت محصولات و فرآورده‌های خونی به عنوان یک امر حیاتی برای خدمات درمانی در تهران مورد توجه جدی قرار گیرد و در همین خصوص مقرر شد تا مجمع نمایندگان تهران در جلسات آتی خود با مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران به این موضوع ورود نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • آغاز دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا