Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@16:42:40 GMT

آقای گل سابق همچنان پیگیر شکایت پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۸۳۷۸

آقای گل سابق همچنان پیگیر شکایت پرسپولیس

رضا نوروزی علیرغم تماس چندباره با مدیران باشگاه پرسپولیس موفق به دریافت مطالبات خود نشده است و پیگیری‌اش در این زمینه ادامه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، رضا نوروزی، مهاجم سابق پرسپولیس که بعد از گذشت نزدیک به 6 سال جدایی از این تیم و در شرایطی که این روزها از فوتبال خداحافظی کرده، هنوز موفق به دریافت مطالبات خود نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوروزی که چندی پیش نامه شکایت خود بابت عدم تعهد باشگاه به پرداخت مطالباتش را تنظیم و آن را به کنفدراسیون آسیا ارسال کرده، امیدوار بود مسوولان این باشگاه با توجه به اینکه کمیته تعیین وضعیت و همچنین صدور مجوز روی این مساله تاکید داشته، بدون اینکه شرایط سخت شود، مطالبات خود را در توافق با باشگاه دریافت کند.


با این حال رایزنی نوروزی با باشگاه پرسپولیس تا این لحظه بی نتیجه باقی مانده است و باید دید در شرایطی که کنفدراسیون آسیا نسبت به مطالبات بازیکنان برای صدور مجوز حرفه‌ برای حضور در لیگ قهرمانان هشدار داده، مدیران این تیم چه تصمیمی برای توافق با این بازیکن خواهند داشت.

پرسپولیس تهران رضا نوروزی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران رضا نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند

 باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد که از باشگاه پرسپولیس بابت رفتار تماشاگرانش در دیدار شب گذشته ٢ تیم در ورزشگاه آزادی تهران شکایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، باشگاه سپاهان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان کردند.

ادامه اطلاعیه حاکیست: این در شرایطی است که متأسفانه علی رغم تذکرات قبلی اقدامی در خصوص جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

در اطلاعیه باشگاه سپاهان عنوان شده است: همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان اقدام به رفتارهای ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیروهای امنیتی به دلیل مخاطرات رفتارهای این هواداران اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند، از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهادهای مربوطه شکایت خواهد کرد.

کد خبر 749942

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از همه دوید!/ همچنان شانس قهرمانی داریم
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند