Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود مختاری شهردار قدس، با تأکید بر ضرورت توسعه و احداث خانه های فرهنگ در سطح شهر از پیشرفت 40 درصدی عملیات عمرانی توسعه خانه فرهنگ جوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مختاری گفت: توسعه فضاهای فرهنگی و برقراری عدالت اجتماعی در حوزه دسترسی عموم مردم به مراکز فرهنگی برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان سطح شهر یکی از سیاست های محوری شهرداریها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساخت خانه فرهنگ و فرهنگسراها در سطح محلات شهر باعث افزایش حس تعلق محله ای، کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش سطح رضایت اجتماعی، توزیع عادلانه خدمات و سرانه فضاهای فرهنگی در سطح شهر می شود، افزود: در همین راستا چهار پروژه شاخص فرهنگی از قبیل خانه فرهنگ استقلال، خانه فرهنگ جوادآباد، خانه فرهنگ استاد شهریار و توسعه خانه فرهنگ جوان اجرایی گردید که در هفته دولت سال جاری خانه فرهنگ استقلال و خانه فرهنگ استاد شهریار افتتاح گردید.

شهردار قدس با اشاره به عملیات عمرانی توسعه خانه فرهنگ جوان ادامه داد: در حال حاضر عملیات توسعه خانه فرهنگ جوان در دو طبقه و با مساحت 620متر مربع زیربنا در 310متر مربع زمین با اسکلت بتنی در حال احداث می باشد که 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در خاتمه با تاکید بر اینکه احداث پروژه های فرهنگی نقش مؤثری در توسعه اجتماعی، مشارکت عمومی به ویژه قشر جوان و پویایی و نشاط اجتماعی دارد، تصریح کرد: عملیات توسعه خانه فرهنگ جوان در دو طبقه شامل طبقه همکف با 6 کلاس آموزشی و سرویس بهداشتی و طبقه اول دارای امکاناتی چون کتابخانه، سایت کامپیوتر، سالن همایش، اتاق مشاور و نمازخانه خواهد بود که هم اکنون کف سازی طبقه همکف و اجرای دیوارهای پیرامونی در حال انجام است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی استقلال اوقات فراغت زمین شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۸۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به پاکستان گفت: از سال‌های گذشته در پاکستان در کنار رایزنی فرهنگی بیش از ۶ خانه فرهنگ داریم و در مذاکرات با مقامات محلی پاکستان به این جمع‌بندی رسیدیم که همه خانه‌های فرهنگی را فعال کنیم.

اسماعیلی افزود: در دیدار با مقامات محلی ایالت پنجاب هم رئیس‌جمهور تاکید کردند که با توجه به جایگاه اقبال و شعر فارسی به آموزش زبان فارسی همت بیشتری بگماریم.

وی همچنین گفت: قرار شده شش خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال شود. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در این فضای جدید ما با تقویت خانه‌های فرهنگ و تعاملات فرهنگی مشترک مثل ساخت فیلم سینمایی که طرح فیلم اقبال لاهوری نهایی شده است و به زودی رئیس سازمان سینمایی با همتای پاکستانی خود، کار اجرائی را آغاز می‌کنند، بحث آموزش زبان فارسی و حضور اساتید زبان فارسی ایرانی در پاکستان و همچنین حضور بیشتر دانشجویان ایرانی را در فضا‌های دانشگاهی و فرهنگی را پیگیری می‌کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارت سیل با اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی با فعال شدن خانه‌های فرهنگ ایران در پاکستان
  • 6 خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • وزیر فرهنگ: ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود