Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی مطالبه گری و آرمان خواهی را جزو انتظارات از جنبش های دانشجویی عنوان کرد و گفت: برگزاری این مسابقات می تواند برای تحقق این مطالبات موثر واقع شود.

فرزان قالیچی در آیین اختتامیه سومین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی دانشگاه‌های علمی کاربردی کشور، ضمن تبریک جهت فرارسیدن هفته پژوهش به پژوهشگرانی که در کنار تحصیل به امر پژوهش می‌پردازند، اظهار کرد: قطعا تحقیقات کاربردی زیادی در مراکز و کلینیک‌های کارآفرینی مراکز آموزشی دانشگاه علمی کاربردی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که از شهریور ماه سال جاری تدارکات لازم را برای برگزاری هر چه بهتر سومین دوره‌ی مسابقات مناظرات دانشجویی انجام دادیم، گفت: از تمام توان خود برای برگزاری این مسابقات به نحو احسن استفاده کردیم.

وی افزود: معتقدم تمامی تیم‌های شرکت کننده در این مناظره برنده هستند؛ چرا که از بین 400 تیم از مراکز مختلف علمی کاربردی کشور انتخاب شده و در این مسابقات حضور یافتند و  این کار بسیار ارزشمندی است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که مباحثی مانند مناظرات و کرسی‌های آزاد اندیشی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است، گفت: برای این‌که بتوانیم نقش خود را به نحو احسن ایفا کرده و در این راستا موفق شویم، باید نیروهای مهارتی تربیت کنیم و این امر امکان پذیر نیست مگر اینکه کیفیت را در دانشگاه ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: امیدوارم با تدابیر انجام شده طی سال‌های آتی نیز بتوانیم نیروهای مهارتی را با کیفیت بسیار بالایی آموزش دهیم.

قالیچی بیان کرد: میانگین سنی ورودی‌های فعلی دانشگاه جامع علمی کاربردی پایین آمده است، ما اصرار به مطالبه گری دانشجویان از مراکز آموزشی داریم و با برگزاری این مناظرات و گفتمان سازی سعی می‌کنیم مدل جدیدی از بیان اعتراضات در دانشگاه را ایجاد کنیم.

وی با بیان این‌که از بین 400 تیم شرکت کننده در مسابقات مناظرات دانشجویی، 16 تیم به مرحله‌ی کشوری راه یافته بودند، افزود: مراکز آموزش علمی کاربردی آذربایجان شرقی نیز در مسابقات مناظرات دانشجویی نیز شرکت کرده بودند، مرکز آموزشی علمی کاربردی ایدم و جهاد دانشگاهی آتش نشانی، شیرین عسل، شهرداری و نیروی انتظامی و غیره  نهایت تلاش خود را با ما نشان دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۸۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با گسترش جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه گیلان ظهر یکشنبه در تجمعی از خیزش دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین آمریکایی و اروپایی پشتیبانی کردند.

دانشگاهیان دانشگاه‌های گیلان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد، میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها، حمایت خود را از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، اعلام داشتند.

کد خبر 6091129

دیگر خبرها

  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • چرا صدای جنبش‌های دانشجویی عربی در حمایت از فلسطین بلند نمی‌شود؟
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • سرکوب جنبش‌های دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • عکس/ جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در پاریس