Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ــ معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران، از برگزاری گردهمایی معاونان پژوهش مدارس حوزه‌های علمیه مازندران همزمان با هفته پژوهش در ساری خبر داد.

حجت‌الاسلام صدرالله‌اسماعیل‌زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، با اشاره به آغاز هفته پژوهش از ۲۳ آذرماه، گفت: شعار محوری هفته پژوهش امسال، «پژوهش و تمدن نوین اسلامی» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه، از همه ظرفیت‌های موجود به منظور رشد و گسترش فرهنگ پژوهش در سطح مدارس علمیه بهره‌برداری می‌کنیم، افزود: در هفته پژوهش برنامه‌هایی در دو عرصه استانی و سطح مدارس علمیه تدارک دیده شده است.

اسماعیل‌زاده، تصریح کرد: بیانیه گام دوم، پژوهش و سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، پژوهش و معنویت و اخلاق، پژوهش و حوزه انقلابی، پژوهش، حوزه و دانشگاه و علوم اسلامی انسانی و پژوهش و حوزه بین‌الملل از محور‌های هفته پژوهش است.

وی افزود: قرار است همزمان با هفته پژوهش نشست‌های علمی با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب و با حضور طلاب و اساتید در سطح مدارس علمیه برگزار شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: آمایش و شناسایی مدیران توانمند و فرهیختگان استانی با هدف بهره‌گیری از توان علمی و پژوهشی آن‌ها در نشست‌های علمی و کارگاه‌های پژوهشی حوزه علمیه استان در هفته پژوهش برگزار می‌شود.
وی افزود: به مناسبت روز «وحدت حوزه و دانشگاه» نشست مشترک میان حوزه و دانشگاه، ۲۷ آذرماه با سخنرانی نماینده، ولی فقیه در مازندران در دانشگاه آزاد ساری، برگزار می‌شود.
اسماعیل‌زاده گفت: در این همایش دو نفر از اساتید حوزه و دانشگاه به ارائه مقاله در موضوع بیانیه گام دوم انقلاب خواهند پرداخت.

وی برگزاری مسابقات علمی میان اساتید و طلاب را از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش در حوزه علمیه مازندران اعلام کرد و گفت: موضوع این مسابقات علمی به تناسب ظرفیت خود مدارس تعیین و اجرایی می‌شود.

اسماعیل‌زاده از برگزاری گردهمایی معاونان پژوهش مدارس حوزه‌های علمیه مازندران همزمان با هفته پژوهش در ساری خبر داد و اظهار کرد: این نشست مشترک نیز با هدف هم‌اندیشی و تعامل بیشتر معاونان پژوهشی به منظور تقویت بعد پژوهش مدارس علمیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: هفته پژوهش گردهمایی حوزه های علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: در برنامه هفته معلم از ۶۰۰ معلم نمونه قدردانی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله محمدباقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای ستاد گرامیداشت هفته معلم با قدردانی از  معلمان و فرهنگیان مازندران اظهار داشت: هفته معلم  یادآوری خاطره معلم مجاهد شهید آیت الله مطهری است و در این هفته از معلمان فرهیخته تجلیل می‌شود.

وی با آرزوی تعالی درجات برای روح مطهر این شهید فرهیخته تصریح کرد: قدردانی از زحمات تربیتی، علنی، آموزشی جامعه فرهنگیان ضرورت دارد.

وی با تاکید بر اهمیت تعلیم و تربیت و مرورش نسل معنوی و تاثیر تربیت متعالی در آینده دانش آموزان گفت: آینده یک مملکت و یک جامعه در گرو آموزش و پرورش است. ضرورت دارد در جهاد تبیین از نظر افرادی که با نسل جدید آشنا هستند استفاده کنیم.

آیت الله لائینی با تاکید بر اینکه باید در مدارس تربیت پرورشی را جدی بگیریم اظهار کرد: قرآن تزکیه را قبل از تعلیم ذکر کرده و در واقع پرورش مهمتر از تعلیم است. مدارس هیئت امنایی از قلمرو آموزش و پرورش خارج نیست و باید در این مدارس همه چیز حساب شده باشد. در عین اینکه اینگونه مدارس امنایی دولتی هست باید برنامه‌های فرهنگی و تربیتی ویژه‌ای برای دانش آموزان داشته باشد.

وی گفت: شاهد همکاری مسئولین شهری هستیم و در هر شهر می‌توانیم یک یا چند مدرسه هیئت امنایی داشته باشیم.

حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران  هم با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع  هفته معلم در استان افزود: در هفته معلم به مدارس توصیه شده برنامه با مشارکت اولیای دانش آموزان  و خانواده فرهنگیان برگزار کنند. 

کمالی تصریح کرد: در آیین تجلیل معلم نیز از 600 معلم قدردانی می‌شود. 98 معلم منتخب شهرستانی و 9 معلم کشوری معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون