Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: کارگاه‌های تخصصی آماده‌سازی هنرمندان استان‌های غرب کشور «اسماءالحسنی» به میزبانی حوزه هنری در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس ازکرمانشاه به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کرمانشاه، افشین آزادی اظهار داشت: کارگاه‌های تخصصی آماده‌سازی هنرمندان استان‌های غرب کشور در راستای حضور در نمایشگاه تخصصی حروف نگاری (تایپوگرافی) «اسماءالحسنی»، 21 و 22 آذرماه به میزبانی حوزه هنری در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه افزود: به مناسبت برگزاری شانزدهمین نمایشگاه سالانه حروف‌نگاری پوستر اسماء الحسنی، کارگاه‌های تخصصی با همکاری مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و اداره‌کل امور استان‌ها و مجلس در پنج منطقه کشور برگزار خواهد شد که کرمانشاه میزبان هنرمندانی از استان‌های کردستان، همدان، زنجان و ایلام، به مدرسی استاد حسین چمن‌خواه خواهد بود.

وی گفت: این رویداد فرهنگی هنری به دبیری علی وزیریان، 15 دوره خود را تاکنون تجربه کرده است و امسال نیز با برپایی کارگاه‌های تخصصی در سطح مراکز استان‌ها در آستانه شانزدهمین دوره آن قرار دارد.

آزادی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به شعار رونق تولید ابراز امیدواری کرد، که در این دوره شاهد شکوفایی هرچه بیشتر آثار تولیدی هنرمندان این عرصه باشیم.

وی تصریح کرد: شانزدهمین نمایشگاه سالانه حروف‌نگاری پوستر اسماء الحسنی چهارم تا هجدهم اردیبهشت‌ماه سال 99 بامعرفی برترین‌های طراحی و برپایی نمایشگاه آثار منتتخب این رویداد هنری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه حوزه هنری کارگاه های آموزشی هنرمندان اسماءالحسنی تایپوگرافی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، این مسابقات به یاد شهید سرافراز محمد معماریان و با شعار قرآن ناطق، تحقق وعده صادق برنامه‌ریزی شده و در دو روز به میزبانی موقوفه قرآنی سعدالحکما و اردوگاه تفریحی ملاصدرا در شهرستان کهک اجرا خواهد شد.

در مرحله آموزشگاهی این مسابقات که در آبان پارسال برگزار شد، بیش از ۱۶۰ هزار دانش آموز سطح مدارس استان در دو بخش دختران و پسران شرکت کردند و در مرحله نواحی آموزش و پرورش هم ۱۲ هزار دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند و از این تعداد یک هزار نفر به مرحله استانی که مسابقات آن از امروز آغاز شد، راه یافتند.

برترین های این مرحله در دو بخش دختران و پسران به مرحله کشوری مسابقات که در مرداد سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل