Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@03:07:00 GMT

پرسپولیسی‌ها به دنبال رضایت ۲ بازیکن

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۹۰۴۵

پرسپولیسی‌ها به دنبال رضایت ۲ بازیکن

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سوشا مکانی و میثاق معمارزاده، ۲ دروازه بان سابق پرسپولیس که به دلیل عدم دریافت مطالباتشان از این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت شکایت کردند، در ابتدا رای به سود مکانی و معمارزاده صادر شد، اما بعد از اینکه شکایت این ۲ بازیکن به باشگاه رسید، مسئولان پرسپولیس اعتراض خود را به آراء صادر شده درباره طلب این دو بازیکن اعلام کردند و قرار است رای جدید به زودی اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده مکانی و معمارزاده به تجدیدنظر رفته و به نظر می‌رسد در روز‌های آینده رأی نهایی درباره شکایت این ۲ بازیکن صادر شود.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۲ - گل گهر سیرجان یک/ پیروزی لاک پشتی قرمز‌ها در دوران بحرانی آبی‌ها

سوشا مکانی که دوران پر فراز و نشیبی را در این تیم داشت، پس از حواشی که برای او بوجود آمد، راهی اروپا شد، اما از اواسط لیگ نوزدهم به لیگ برتر بازگشت و در تیم نفت مسجد سلیمان عملکرد خوبی را تاکنون ارائه داده است.

از سویی دیگر، میثاق معمارزاده هم که زمانی در پرسپولیس حضور داشت، امیدوار است تا طلب خود را از این باشگاه بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل‌کثیر که جدایی پر ماجرایی در تابستان ۱۴۰۲ از پرسپولیس به مقصد سپاهان داشت، در نیم فصل دوباره پرسپولیسی شد و درحالی‌که بعضی از هواداران همچنان از او دلخوری داشتند اما مهاجم جنوبی با گل‌هایش هر هفته کدورت‌ها را کمرنگ کرد.

عیسی آل‌کثیر در این مدت در هشت بازی لیگ و دو بازی جام حذفی برای پرسپولیس هفت گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن فصل سرخ‌ها به حساب می‌آید.

این مهاجم که در هفته‌های گذشته روی روند گلزنی بوده و در سه بازی متوالی مقابل ملوان، صنعت نفت و آلومینیوم ۴ گل زده حالا امیدوار به ادامه این روند مقابل تیم سابقش است.

پرسپولیس امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است.

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد