Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:50:32 GMT

باید همواره برای حوادث آمادگی داشته باشیم

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۹۱۳۷

باید همواره برای حوادث آمادگی داشته باشیم

به گزارش خبرنگار ایرنا، ارسلان زارع روز چهارشنبه در همایش روز جهانی داوطلب در جمعیت هلال احمر گیلان  با بیان اینکه اعتماد مهمترین سرمایه اجتماعی هلال احمر است، اظهار داشت: داوطلبان جمعیت هلال احمر می توانند نقش موثری در راستای تقویت و ارتقاء اعتماد و همکاری بیشتر مردم به ویژه نیکوکاران و خیرین داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: داوطلبان هلال احمر حلقه اتصال توان توانمندان و نیاز نیازمندان هستند و می توانند زمینه همکاری و مشارکت خیرخواهانه خیرین و نیکوکاران را در تامین امکانات، تجهیزات و زیرساخت ها در ادامه تحقق برنامه های هلال احمر داشته باشند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه مهم هلال احمر به عنوان مجموعه مردم نهاد بزرگ در کشور افزود: جمعیت هلال احمر در فضای جامعه امروزی می تواند نقش موثری در امیدآفرینی ایجاد کند همانطوری که همواره هنگام آلام مردم در کنار آنان است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطر نشان کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر، فارغ از جایگاه حقیقی، حقوقی و زندگی فردی و اجتماعی شان در کنار مردم قرار می گیرند، این کارشان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با تبریک روز جهانی داوطلب به همه داوطلبان جمعیت هلال احمر بیان داشت: داوطلبان هلال احمر شایسته تقدیر هستند، نه تنها در یک روز ، اما در این روز به صورت نمادین قدردانی می شوند.

زارع خاطر نشان کرد: در گیلان با تلاش و برنامه ریزی مدیرعامل هلال احمر و همکارانشان، افزون بر ۱۱ هزار نفر عضو داوطلب شده اند که امیدواریم تا پایان سال آینده این آمار به ۱۵ هزار نفر برسد که تحقق این مهم جز برنامه و هدف باشد.

وی با بیان این که قطعا در تحقق آمار ۱۵ هزار داوطلب تا پایان سال آینده تلاش خواهید کرد، افزود: به سبب حس نوعدوستی و خصوصیات رفتاری ، انسانی و اجتماعی خوب و نیکوی مردم به ویژه جوانان ، یقین دارم که این برنامه و هدف در این استان محقق می شود.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به حادثه سیل امسال در کشور و کمک های مردم و نیکوکاران در گیلان برای کمک به سیل زدگان بیان داشت: در این استان، افزون بر ۵۰ میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شد که مهمترین عامل در این باره، حس اعتمادیست که در بین مردم وجود دارد.

در این مراسم، افزون بر ۲۴ داوطلب جمعیت هلال احمر استان گیلان تقدیر شدند.

پنج دسامبر مصادف با چهاردهم آذر روز جهانی داوطلب بود، شعار امسال این روز، برای آینده ای فراگیر داوطلب شو نام گرفته است.

برچسب‌ها رشت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان رشت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از صدا و سیما، محمد عشقی اظهار کرد: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیر افتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد بیان کرد: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متأثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

کد خبر 747969

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • استان مرکزی میزبان آزمون کشوری درجه ایثار خواهد بود