Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرالله رخشانی مهر روز چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح و بهره‌برداری چند طرح آموزشی در سمنان، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: رفع مشکلات زیرساختی در بخش آموزش و پرورش سمنان در دستور کار است و میزان مدارس تخریبی و فرسوده در این استان از متوسط کشوری بیشتر است.
وی خاطر نشان کرد: در ۲ سال گذشته میزان اعتبارهای نوسازی و ساخت مدارس در استان سمنان افزایش چشمگیری داشت و بودجه اداره کل نوسازی مدارس سمنان در سال‌های ۹۶ و ۹۷ به ترتیب ۱۴۵ و ۳۴۰ میلیارد ریال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور  ادامه داد: ۱۰۰ میلیارد ریال برای جمع آوری بخاری نفتی و غیراستاندارد در استان سمنان تامین شده است  و در سال‌های گذشته برای رفع این چالش اقدام‌های مثبتی انجام شد.
رخشانی مهر اضافه کرد: ۳۶ درصد از مدارس استان سمنان براساس آمار تخریبی و ۳۰ درصد نیازمند مقاوم سازی است که با تلاش مسوولان امر باید این آمار کاهش یابد.
رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: اعتبارها برای نوسازی مدارس در سال های گذشته افزایش چشمگیری داشت و این روند برای توسعه کشور ادامه می یابد.
رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به منظور بهره‌برداری و آغاز عملیات ساخت چند طرح آموزشی در قالب سفر یک روزه به استان سمنان سفر کرده است.
در استان سمنان ۷۹۳ فضای آموزشی، پنج هزار و پنج کلاس درس به مساحت ۶۵۳ هزار و ۹۳۴ متر مربع وجود دارد، ۴۱ درصد کلاس‌های درس این استان نیازمند مقاوم سازی و ۳۶ درصد مدرسه‌ها تخریبی است.

برچسب‌ها سمنان سازمان نوسازی مدارس مدرسه خیران مدرسه ساز آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان سازمان نوسازی مدارس مدرسه خیران مدرسه ساز آموزش و پرورش سمنان سازمان نوسازی مدارس مدرسه خیران مدرسه ساز آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در دیدار با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت‌های مختلف اهتمام دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به تأمین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر ابراز داشت: هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته ایم، قول تأمین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

محمدی‌زاده اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

کد خبر 6087608

دیگر خبرها

  • هزینه ساخت مسکن چند درصد افزایش یافته است؟
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد