Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش در عرصه فعالیت‌های قرآنی پیشتاز است، گفت: مجاهدان الی‌الله با یک دست سلاح و با دست دیگر قرآن را می‌گیرند و این‌گونه به جنگ دشمنان می‌روند. تاریخ انتشار: 14:34 - 20 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۰۷۹

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری»  امروز چهارشنبه در مراسم اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان نزاجا اظهار داشت: مقام شما حافظان قرآن بسیار رفیع و بلند است؛ چرا که شما حاملان و ناطقان قرآن هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شما با کتاب الهی مأنوس شده‌اید، افزود: برای ما جای افتخار دارد که کسانی که وقت خود را در خدمت به قرآن می‌گذرانند، همکار و همسنگر ما هستند.

امیر حیدری با اشاره به تلاش‌هایی که در حوزه قرآنی در سطح ارتش صورت می‌گیرد، افزود: بنده شاهد هستم که مسئولان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره عقیدتی سیاسی نزاجا چگونه تلاش می‌کنند تا اوامر رهبر انقلاب را در حوزه حافظان قرآنی به ثمر برسانند و سهم ارتش و نیروی زمینی را از ۱۰ میلیون حافظ قرآنی مورد نظر ایشان تربیت کنند.

بیشتر بخوانید:

اجرای طرح‌های موثر فرهنگی از مولفه‌های مهم در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است

فرمانده نزاجا با بیان اینکه امروز ارتش در عرصه فعالیت‌های قرآنی پیشتاز است، افزود: ما همه سرباز قرآن هستیم و مجاهد بودن در مسیر الهی یعنی اینکه در یک دست سلاح و در دست دیگر قرآن را داشته باشیم و این‌گونه باید به جنگ با دشمنان رفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نزاجا فرمانده نیروی زمینی ارتش امیر حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسان‌هایی که تبخیر می‌شوند؛ استفاده اسرائیل از سلاح گرمافشاری در غزه

 دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه امروز (۱۱ اردیبهشت) خواستار تشکیل یک کمیته تحقیق بین‌المللی متشکل از متخصصان در خصوص نوع سلاح‌های استفاده شده از سوی اسرائیل در غزه شد.

این نهاد حقوق بشری گفت که احتمال استفاده ارتش اسرائیل از سلاح‌های گرمافشاری در غزه وجود دارد.

دیده‌بان اروپا-مدیترانه افزود: «شهادت مستند شاهدان و اطلاعات اولیه جمع‌آوری‌شده جنبه پنهانی از سطوح هولناک کشتار اسرائیل در نوار غزه را آشکار می‌کند که مربوط به تبخیر یا ذوب اجساد قربانیان در نتیجه بمباران خانه‌های مسکونی است».

طبق این گزارش، حملات عامدانه اسرائیل با هدف ویرانی گسترده در محله‌های مسکونی و کشته شدن تعدادی زیادی از مردم غزه، نگرانی‌ها از احتمال استفاده از «سلاح‌های حرارتی» یا آن‌چه به عنوان «بمب خلأ» شناخته می‌شود را افزایش داده است.

بمب خلاء با استفاده از اکسیژن هوا، یک ابر انفجاری قدرتمند ایجاد می‌کند و با این کار در مقایسه با بمب‌های معمولی، انرژی تخریبی خود را در طول زمان بیشتری آزاد می‌کند. بنابراین، هنگامی که این بمب‌ها در فضای سرپوشیده منفجر شوند، بسیار مخرب‌تر هستند؛ به همین خاطر برای پاکسازی استحکامات، سنگر‌ها و تونل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در ادامه این گزارش آمده است: «ما چندین مورد از قربانیانی را که در حملات ویرانگر اسرائیل به ساختمان‌های مسکونی جان خود را از دست داده‌اند، ثبت کردیم و هنگام تلاش برای بازیابی اجساد آنها مشخص شد که برخی از اجزا ناپدید شده‌اند یا ممکن است تبدیل به خاکستر شده باشند که این امر باعث ایجاد علامت سوال در مورد نوع بمب‌های مورد استفاده در این حملات می‌شود».

دیده‌بان اروپا -مدیترانه در گزارش خود گفت که هزاران قربانی همچنان جزو مفقودشدگان هستند، بخشی از آنها زیر آور ساختمان‌ها مانده‌اند؛ پیکر بخشی پیدا نشده و پیکر برخی نیز به دست ارتش اسرائیل به سرقت رفته است.

این نهاد غیر دولتی بین‌المللی در پایان تأکید کرد که ارتش اسرائیل از انواع مختلف سلاح‌هایی ممنوعه علیه غیرنظامیان استفاده می‌برد.

استفاده از بمب‌های حرارتی طبق کنوانسیون ۱۸۹۹ و ۱۹۰۷ لاهه و کنواسیون ۱۹۴۹ ژنو علیه مناطق غیرنظامی ممنوع اعلام شده است.

امروز همچنین سازمان امدادرسانی غزه نیز در بیانیه‌ای گفت: «برآورد ما این است که بیش از ۱۰۰۰۰ مفقودی وجود داشته باشند که از ابتدای تجاوز تا امروز زیر آوار صد‌ها ساختمان تخریب شده باقی مانده و گروه‌های امدادی متخصص نتوانسته‌اند آنها را بیابند، بنابراین آمار این شهدا در بیمارستان‌ها و گزارش‌های وزارت بهداشت ثبت نشده است؛ بدین ترتیب تعداد شهدا از ۴۴ هزار نفر فراتر رفته است».

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • انسان‌هایی که تبخیر می‌شوند؛ استفاده اسرائیل از سلاح گرمافشاری در غزه
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود