Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- پیشکسوت استقلال گفت: مسوولان وزارت ورزش و جوانان باید فردی را برای مدیریت استقلال انتخاب کنند که شرایط این تیم را شناخته و هواداران وی را قبول داشته باشند. در این برهه باید بهترین تصمیم برای استقلال گرفته شود.

«علی‌رضا واحدی نیکبخت» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: «امیرحسین فتحی» بدترین روزها را برای استقلال رقم زد و خیلی زودتر از اینها باید از صندلی مدیریت پرافتخارترین تیم ایران در آسیا کناره‌گیری می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماجرای (آندره‌آ) استراماچونی مربوط به امروز نیست و به طور حتم او ماه‌ها این شرایط را تحمل کرد تا تصمیم گرفت از استقلال جدا شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: وقتی فتحی از استقلال رفت باید گزینه بهتر و شایسته‌تری جایگزین او می‌شد و انتخاب اسماعیل خلیل‌زاده حتی به عنوان سرپرست موقت نمی‌تواند راهکار این تیم برای خروج از بن‌بست باشد.

نیکبخت تصریح کرد: «علی فتح‌الله‌زاده» یکی از گزینه‌هایی است که در مقطع فعلی می‌تواند به استقلال کمک کند و برای این تیم کارساز باشد.

وی در پایان گفت: اینکه استقلال بدون سرمربی به زمین برود، فاجعه بزرگی برای این تیم بود که با شاهکار مدیریتی آقایانی اتفاق افتاد که برای نابودی این تیم از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استقلال مدیر عامل نیکبخت واحدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از رقابت بین تیم‌های ترنتینو و میلانو برای کسب رتبه سوم سوپرلیگای ایتالیا، این تیم میلانو با سرمربی‌گری روبرتو پیاتزا بود که مقتدرانه و با نتیجه سه بر صفر ترنتینو را شکست داد و حالا تنها یک برد دیگر تا رتبه سومی فاصله داشته باشد.

میلانو در این دیدار ست‌های بازی را با نتایج 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 14 پیروز شد تا سری رقابت بین دو تیم را دو بر یک به سود خود کند.

یوکی ایشیکاوا، ستاره ژاپنی میلانو، در این دیدار خوش درخشید و هجده امتیاز برای تیم کسب کرد. در تیم ترنتینو نیز کمیل ریچیلیکی و ماگالینی هر کدام ده امتیاز کسب کردند.

میلانو حالا با این برد تنها یک پیروزی دیگر تا کسب رتبه ارزشمند سومی فاصله دارد، آنها با کسب این رتبه می‌توانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

دیگر خبرها

  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست