Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای رفاه و آسایش مردم ناوگان اتوبوسی حمل و نقل بین شهری عالیشهر بوشهر با ظرفیت جابه‌جایی روزانه ۱۵۰۰ نفر راه‌اندازی شد. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ناوگان حمل و نقل عمومی عالیشهر - بوشهر ظهر امروز  افتتاح شد.

شهردار عالیشهر با بیان اینکه ساکنان این شهر همواره از مشکل ناوگان عمومی گلایه داشتند اظهار داشت: در این راستا با تلاش شبانه‌روزی ناوگان اتوبوسرانی حمل و نقل بین شهری عالیشهر راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی قایدی با بیان اینکه در حال حاضر 7 دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی این شهر فعالیت می‌کند افزود: این ناوگان شامل 5 دستگاه در خط عالیشهر بوشهر و بالعکس و 2 دستگاه بین فازهای شهری به ایستگاه مرکزی عالیشهر به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: از آنجایی که سرویس‌دهی به شهروندان باید آرامش و رفاه را به همراه داشته باشد، یکی از اقدامات برای رسیدن به این هدف استفاده از تکنولوژی سامانه کارت بلیط الکترونیکی می‌باشد.

 قائدی بیان کرد:مکان یابی لحظه‌ای اتوبوس‌ها توسط ایستگاه مرکزی با سیستم gps  کنترل تا  شهروندان موقعیت اتوبوس‌ها را مشاهده و بر اساس موقعیت اتوبوس، برنامه کاری خود را زمان‌بندی می‌کنند.

وی با بیان اینکه  تا 22 آذر ماه سرویس‌دهی اتوبوسرانی به مردم عالیشهر به صورت رایگان انجام می‌شود افزود:برای راه‌اندازی این ناوگان 900 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته و روزانه 1500 نفر از این خط می‌توانند استفاده کنند.

شهردار عالیشهر برگزاری جشن شب یلدا را از برنامه‌های شهرداری دانست و خاطر نشان کرد: این برنامه 29 آذر در پارک جنگلی روباز برگزار و در این راستا 10 تا 20 اسفند نیز جشن اقوام برپا می‌شود.

قائدی اعتبار امسال شهرداری عالشهری را 14 میلیارد تومان دانست و گفت:در دهه فجر امسال طرح‌‌های مهمی در عرصه عمران شهری افتتاح می‌شود.

رئیس شورای عالیشهر نیزبا تأکید بر اینکه حمل و نقل عمومی نه تنها دغدغه شهروندان بلکه به دغدغه مسئولان بوده که با تلاش همه جانبه برطرف شد.

بوشهر|تخصیص 99 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های عمران شهری عالی‌شهر بوشهر 130 میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر جذب شد عملیات ساخت فرودگاه جدید بوشهر سال آینده آغاز می‌شود

خدارحم فراشنبدی بیان کرد: راه اندازی ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی برای شهر عالیشهر امری مهم که مورد استقبال مردم می‌باشد و نیازمند است به صورت منظم و مستمر انجام پذیرد.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،پیمان باباخانی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از اوایل دی‌ماه سال گذشته تاکنون ارائه خدمات خطوط شبانه از پایانه نمازی با ۴ خط به نواحی مختلف شهر در حال انجام است.
وی بیان کرد: در صورت استقبال شهروندان و بررسی نیاز ظرفیت فعلی افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب