Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهدی گفت: مشکل نم‌زدگی دیوارهای غربی مسجد جامع اردستان در اثر آبیاری باغ کشاورزی مجاور آن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «مهدی مشهدی» در گفت‌وگویی، اظهار کرد: با تحقیق کارشناسی انجام شده مشخص شد که نم‌زدگی دیوارهای مسجد جامع اردستان به دلیل نشت نم باغ و زمین‌های کشاورزی اطراف مسجد جامع به دیوارهای مسجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستانبا بیان اینکه با همکاری کارکنان اداره میراث تاکنون ۱۵۰ متر از دیوارها و کف سازی فضای مسجد جامع اردستان بازسازی و بهسازی شده است، گفت: هزینه‌ای که برای پروژه بازسازی این فعالیت در نظر گرفته شده ۵۰۰ میلیون ریال است که از اعتبارات اداره تأمین می‌شود.

 

 وی تصریح کرد: به دلیل سرمای هوا در حال حاضر نمی‌توانیم این قسمت از بدنه مسجد جامع که نم‌زدگی دارد را مرمت کنیم و باید تا فصل بهار صبر کنیم. باید اقدامات اساسی انجام شود تا نم باغ و زمین‌های کشاورزی اطراف مسجد به دیوارهای ضلع غربی منتقل نشود.

 

مشهدی اضافه کرد: مشکل نم‌زدگی دیوارهای غربی مسجد جامع در اثر آبیاری باغ کشاورزی مجاور است و باید کف فرش‌ها تعویض و بهسازی شود.

 

منبع: ایسنا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد بودجه روز دانشجو انتخابات مسجد مسجد سامانه فهما مجلس انتخابات خبرگان رهبری و مجلس اردستان مسجد اردستان مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان، در پی فعالیت این سامانه بارش‌زا، احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، ریزش تگرگ، وزش باد به نسبت شدید، لغزندگی و کاهش دید به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، نهال‌ها و درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی در مناطق شمال، جنوب و شرق استان به ویژه اردستان، انارک، چوپانان، خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم، شهرضا، مهاباد، نائین، نطنز و ورزنه وجود دارد.


اداره کل هواشناسی استان اصفهان توصیه کرده است که هم استانی‌ها از سفر به ویژه برون شهری و توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها طی ساعات پیش رو خودداری کرده و در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر احتیاط کنند.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان در این اطلاعیه همچنین بر لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی تاکید کرده است.
هشدار سطح زرد رنگ زمانی صادر می‌شود که رخداد پدیده‌ای جوی ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی ایجاد کند.

دیگر خبرها

  • ببینید | بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟
  • بیماری بیرون‌زدگی چشم چیست؟ + فیلم
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود