Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:48:33 GMT

حفظ اشتغال در کنار سلامت محصولات مورد توجه باشد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۰۳۴۲

حفظ اشتغال در کنار سلامت محصولات مورد توجه باشد

ایرج خدادادی روز چهارشنبه در چهارمین نشست اعضای کمیته راهبردی مدیریت غذا اظهار داشت: نمی توان تنها ایمنی و سلامت محصولات سلامت محور را در اولویت نخست قرار داد و نسبت به مساله اشتغال و تولید مرتبط به حوزه معاونت غذا و دارو توجهی نداشت.

وی ادامه داد: کارشناسان معاونت غذا و دارو در نظارت‌ها، برخوردها و صدور پروانه‌های تولید باید علاوه بر صحت و سلامت تولیدات به فکر اشتغال شهروندان نیز باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تاکید کرد: صدمه دیدن چرخه اشتغال موجب آسیب به رونق اقتصادی شده و در این صورت تمام فعالیت های صورت گرفته تحت تاثیر قرار می گیرد.

خدادادی با بیان ضرورت نهادینه کردن فرهنگ پیشگیری بهتر از درمان تاکید کرد: باید با اصلاح الگوی مصرف به فکر پیشگیری بود تا به مرحله درمان نرسد و نیازمند به صرف هزینه‌های بالای درمانی نباشد.

وی از کارشنان و مسوولان معاونت غذا و دارو خواست برای اصلاح فرایند تولید در واحدها راهکارهای درست را به تولیدکنندگان محصولات خوراکی و آشامیدنی ارائه دهند تا خط تولید واحدها تعطیل نشود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان بیان کرد: این مجموعه به تولید کنندگان کمک می کند تا محصول سالمی روانه بازار کنند و تخلفی سهوی و عمدی صورت نگیرد که کارخانه‌ای تعطیل شود.

خدادادی ادامه داد: در هنگام نظارت‌ها تنها محصول و خط تولید مورد نظارت واقع نشود بلکه به تاریخ انقضای پروانه‌های بهداشتی و مجوزها نیز دقت شود.

وی از فعالان در این مجموعه خواست قوانین و دستورالعمل‌ها را به روز مطالعه کنند و از جایگزین کردن تجربیات شخصی به جای دستورالعمل ها و قوانین پرهیز کنند.

معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: پروانه‌های تولید و بهره‌برداری هنگام بازدید از خط تولید کارخانه‌ها بررسی شود و در صورت نیاز ابتدا تذکر سپس در راستای برطرف نشدن مشکل نسبت به توقیف خط تولید اقدام شود.

برچسب‌ها علوم پزشکی همدان اشتغال زایی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علوم پزشکی همدان اشتغال زایی بهداشت و سلامت علوم پزشکی همدان اشتغال زایی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    حجت الاسلام بهنام دلریش در همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه با بیان اینکه تامین نان و آب در راس معیشت جامعه قرار دارد، افزود :سلامت جامعه و مردم در گرو تغذیه سالم به ویژه نان است که اگر توجه ویژه ای به آن نشود سلامت جامعه دچار تهدید خواهد شد.

حجت الاسلام دلریش تصریح کرد: نیاز است در جلسات و کارگروه های مختلف که در حوزه آرد و نان برگزار می شود، جایگاه و نقش اساسی این محصول استراتژیک در زندگی مردم بررسی و تبیین شود.

وی در ادامه از همه کسانی که در امر تهیه و تولید نان در استان وظایفی دارند تقدیر و بر لزوم  توجه به تولید و خرید گندم با کیفیت تاکید کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • بررسی نقش روتین پوستی در سلامت پوست
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد