Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@02:20:49 GMT

آخر هفته کشور بارانی است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۰۴۹۰

آخر هفته کشور بارانی است

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: فردا پنجشنبه در استان های ساحلی خزر برخی نقاط استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، هرمزگان و شرق کرمان بارش پراکنده باران و در ارتفاعات شمال شرق و ارتفاعات البرز بارش پراکنده برف رخ خواهد داد.

صادق ضیاییان افزود: از اواخر فردا پنجشنبه و طی روز جمعه سامانه بارشی از مرزهای غربی وارد کشور شده و روز جمعه در نیمه غربی کشور و بعدازظهر جمعه در بخش های شرق کشور در استان های یزد و کرمان سبب بارش باران، وزش باد در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف و در مناطق جنوبی سبب رگبار و رعد و برق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، امروز نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و روز جمعه شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

هوای تهران فردا صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی و فردا شب افزایش ابر، روز جمعه به تدریج بارش باران و گاهی وزش باد پیش بینی شده است و فردا بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۱۲ و ۴ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

امشب شهرکرد و همدان با دمای منهای ۵ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور خواهند بود.

۲۳۵۲۳۵ کد خبر 1330178

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بارش برف باران باشگاه استقلال آندره استراماچونی باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا سهمیه بندی بنزین انتخابات مجلس یازدهم عربستان حسن روحانی گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، آخوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: امواج ناپایداری که از سطح منطقه عبور کردند موجب بارش‌هایی در برخی نقاط استان شد به طوری که بیشترین بارش باران با ۷ میلی متر در بوئین زهرا و ۶ میلی متر در آوج به ثبت رسید.   به گفته وی، تا بعد از ظهر امروز بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای را در برخی مناطق استان خواهیم داشت.   کارشناس هواشناسی با بیان اینکه فردا وضعیت جوی پایدار می‌شود، گفت: امروز و فردا وزش باد‌های شمالی را خواهیم داشت که موجب کاهش دما می‌شود.   آخوندی افزود: پنجشنبه و جمعه هم وضعیت جوی به نسبت پایدار خواهد بود.   به گفته وی، بامداد امروز حداقل دما با ۵ درجه در آوج به ثبت رسید.

دیگر خبرها

  • هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • کل این نیمه کشور امروز بارانی است | ۵ روز وزش باد و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • هواشناسی اصفهان فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت؛ بارش باران و رعد و برق
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • تهران تا فردا بارانی است
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا