Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@02:30:09 GMT

فراخوان جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۰۶۰۶

فراخوان جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی

فراخوان دریافت آثار جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی از امروز ۲۰ آذر ماه منتشر شده و علاقمندان تا ۱۵ دی ماه فرصت دارند جهت ارسال آثار به این جشنواره اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی که از سوی رسانه‌های تخصصی بازی و با حمایت و همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار خواهد شد، قرار است با ایجاد تشکلی، با گردآوری نظرات و آرای منتقدان بازی و رسانه‌های مرتبط با بازی‌های ویدیویی، بازی‌های تولید شده‌ی یک سال اخیر کشور را مورد بررسی قرار داده و برترین آثار را معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق با فراخوان، بخش اصلی جشنواره در هشت دسته‌بندی زیر طراحی شده است:

۱.  بهترین بازی سال

۲.  بهترین بازی در جریان (On-Going)

۳.  بهترین طراحی بازی

۴.  بهترین داستان و روایت

۵.  بهترین کارگردانی هنری

۶.  بهترین موسیقی و صدا

۷.  خلاقانه‌ترین بازی

۸.  مورد انتظارترین بازی

رعایت قوانین و ضوابط فراخوان برای ثبت اثر الزامی است و در صورت عدم رعایت نکات فراخوان اثر ثبت شده از فرآیند داوری حذف می‌شود. مطابق با زمان‌بندی اعلام شده بازی‌سازان تا ۱۵ دی ماه ۱۳۹۸ فرصت دارند تا از طریق سایت جشنواره نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

این جشنواره رویدادی یک‌روزه است که علاوه بر بخش جشنواره، دارای بخش کنفرانس جهت انتقال تجربه هم خواهد بود تا به این وسیله برترین فعالان حوزه‌ بازی در ایران تجربیات خود را طی یکسال گذشته با همکاران‌شان به اشتراک بگذارند.

مراسم اختتامیه اولین دوره‌ این رویداد روز ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت رویداد ویگما مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بازی های رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداو سیما، الهام زارع زاده اصفهانی دبیر اجرایی نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی با حضور در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر درباره فراخوان این جایزه صحبت کرد.

سوال: از این جشنواره و ساختاری بگویید.
زارع زاده اصفهانی: ساختار جشنواره، رقابتی و ترویجی است که بخش رقابتی آن که با اعلام فراخوان، نشست خبری و رونمایی از پوستر (اعلان) برگزار شد.

سوال: محورهای این جشنواره چیست؟
زارع زاده: این جایزه در پنج بخش رمان، داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه و طرح داستان برگزار می شود و چون در اولین دوره آن هستیم، همه گروه های سنی با هر موضوعی می توانند در آن شرکت کنند.

سوال: این جایزه در سطح ملی برگزار می شود یا در سطح بین المللی؟
زارع زاده: در اولین دوره در سطح ملی برگزار می شود.

سوال: ارزیابی آثار ارسالی به چه صورتی انجام می شود؟
زارع زاده: با توجه به اینکه موضع جایزه داستان و بازآفرینی به صورت آزاد است، آثار دریافتی دسته بندی می شوند، سپس با انتخاب داوران ارزیابی خواهند شد.

سوال: در حال حاضر وضعیت داستان و قصه نویسی در کشور چگونه است؟
زارع زاده: نیازمان به داستان روزانه و روزمره است. از گفتگوهای عادی گرفته تا استفاده از فضای مجازی، تلویزیون، نمایش، فیلم، سریال، پویا نمایی و بازی ها که همگی دارای داستانی است و به تازگی کسب و کارهایمان هم برای خود داستانی دارند.

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد