Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در آئینی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدای گل و شیرینی از مهدی روایی نایب قهرمان رقابت‌های پرتاب نیزه پیشکسوتان آسیا استقبال شد.

در این مراسم که صبح امروز و با حضور علوی مدیر کل، معاونین، روسای هیات‌های استانی و شهرستانی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، از مهدی روایی کارمند اداره کل ورزش و جوانان استان و عضو تیم ملی دو و میدانی پیشکسوتان کشور که در رقابت های قهرمانی آسیا در کشور مالزی به ماده پرتاب نیزه به مقام دوم و مدال نقره دست یافت با اهدا گل و شیرینی استقبال و تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت مهدی روایی با پرتابی به طول ۵۹متر و ۳۵ سانتیمتربعد از ورزشکار کشور میزبان به مقام دوم و مدال نقره دست یافت.

این رقابت‌ها از ۸ اتا ۱۷آذرماه در شهر سارواک کشور مالزی و با حضور ورزشکارانی از ۴۲کشور جهان برگزار شد و مهدی روایی از استان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان تنها ملی پوش پرتاب نیزه کشورمان در این رقابت‌ها بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، مهدی روایی عضو تیم ملی دوومیدانی کشور مان در بازیهای آسیایی ۲۰۱۰ گوانگ ژو چین، قهرمان دو و میدانی غرب آسیا در کشور حلب سوریه، قهرمان جایزه بزرگ آسیا، قهرمان دانشجویان آسیا در کشور ترکیه در سال ۱۳۸۳،کسب مقام قهرمانی بیستمین دوره رقابت‌های دوومیدانی بزرگسالان آسیا در کشور چین و قهرمانی کاپ آسیا در ماده پرتاب نیزه در سال ۱۳۹۷ در کشور تایلند را در کارنامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كهگيلويه و بويراحمد دووميداني پرتاب نيزه اداره ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود دقایقی پیش با قهرمانی تیم دختران کشورمان بسته شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیات تنیس خراسان شمالی است.

کد خبر 6089272

دیگر خبرها

  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • مانا حسینی در جایگاه هفتم پرتاب نیزه
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • کاهش سهمیه‌های باشگاهی ایران در آسیا
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد