Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: سردار رمضان شریف در واکنش به اظهارات منتسب به سردار مرتضی قربانی مبنی بر هدف قرار دادن تل آویو از لبنان در صورت ارتکاب خطای اسراییل در قبال ایران، گفت: سخنان وی تحریف و مورد برداشت نادرست رسانه‌ای قرار گرفته است.
 به گزارش خرداد به نقل از سپاه نیوز ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در پی انتشار خبری مبنی بر اظهارات منتسب به سردار مرتضی قربانی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس پیرامون هدف قرار دادن تل آویو از لبنان در صورت ارتکاب خطای اسراییل در قبال ایران و متعاقبا اظهار نظر وزیر دفاع لبنان در این خصوص گفت: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده آنچه سردار مرتضی قربانی مطرح کرده‌است تحریف و مورد برداشت نادرست رسانه‌ای قرار گرفته است و ایشان در واقع پاسخگویی به اسرائیل را با ابزارها و ظرفیت های متنوع موجود دراختیار مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی سپاه با اظهار امیدواری نسبت به دقت بیشتر اصحاب رسانه در تنظیم خبرهای حوزه دفاعی و امنیتی از به کار بردن عناوین نادرست برای معرفی فرماندهان سپاه انتقاد و با تاکید بر ضرورت دقت رسانه‌ها در این گونه موارد تصریح کرد : سردار مرتضی قربانی از فرماندهان دلاور هشت سال دفاع مقدس هستند که مجاهدت‌های حماسی وی همواره مورد تجلیل و قدردانی ملت ایران است .
وی در حال حاضر در سمت مشاور فرمانده کل سپاه فعالیتی نداشته و در عرصه های دیگر در نیروهای مسلح در حال خدمت می باشند.
سردار شریف همچنین از دقت و دوراندیشی وزیر محترم دفاع کشور لبنان که با پاسخ هوشمندانه خود شیطنت رسانه سعودی - صهیونیستی را خنثی کرده اند، قدردانی نمود. برچسب ها: لبنان ، سردار رمضان شریف ، مرتضی قربانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: لبنان سردار رمضان شریف مرتضی قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید

حزب الله لبنان پنجشنبه شب اعلام کرد که یک پایگاه‌ نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه جنگ نیروهای مقاومت لبنان، در این عملیات یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیستی «شتولا» در شمال فلسطین اشغالی استفاده می‌کردند، هدف قرار داده است.

حزب الله اعلام کرد که همچنین مقر فرماندهی لشکر ۹۱ رژیم صهیونیستی نیز در پادگان «برانیت» با سلاح موشکی هدف قرار گرفته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پایگاه‌های ارتش این رژیم در منطقه الجلیل العلیا در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدیو) گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • سردار رادان: عهد می‌بندم طرح نور را ادامه دهیم
  • سردار رادان: به سبک خودمان آزادی را ایجاد می‌کنیم
  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید