Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@12:44:33 GMT

معرفی رئیس جدید حوزه هنری فارس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۱۱۱۹

معرفی رئیس جدید حوزه هنری فارس

ایسنا/فارس طی آئینی با قدردانی از محمد کرم‌اللهی، مسئولیت مدیریت حوزه هنری استان فارس به غلامرضا قاسمی دهشالی، سپرده شد.

مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری چهارشنبه 20 آذر در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید حوزه هنری فارس، گفت: تصویر ما از شیراز تصویری بزرگ است و این تصویر، سبب ترسیم مطالبات بزرگی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید مصلحی با بیان اینکه فارس استان بزرگی است و نمی‌توان بدون برنامه‌ریزی و افق بلند مدت برای آن تصمیم‌گیری کرد، فاصله بین وضع موجود و مطلوب را در این استان زیاد دانست و گفت: برای پر کردن این فاصله علاوه بر توجه ما در برنامه ریزی، عناصر فعال در استان نیز باید تلاش جدی داشته باشند.

مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری با بیان اینکه طی چهارسال مدیریت محمد کرم‌اللهی در فارس اتفاقات خوبی رخ داده است، گفت: در این سال‌ها فرصتی فراهم شد تا حوزه هنری دیده شده و پای بسیاری از بزرگترهای عرصه فرهنگ و هنر به حوزه هنری باز شود. امروز حوزه هنری فارس به نوعی پاتوق اهالی فرهنگ شده و در برخی بخش ها نیز مرجعیت تخصصی پیدا کرده است.

وی یکی از مهمترین دستاوردهای این دوران را جاری شدن هنر انقلاب با مفهوم عام آن در زبان گفت و گوی استان دانست و مسیر حرکت حوزه هنری فارس را رو به صعود توصیف و اضافه کرد: این همه موفقیت توسط محمد کرم اللهی و تیم همراه وی حاصل شده است. مگر می شود مدیری بدون تیم همراه موفق شود؟!

مصلحی با اشاره به لزوم بهره‌بردن از توان نیروهای یک مجموعه برای موفقیت، اضافه کرد: باید اجازه گفتمان و آزاد اندیشی بدهیم. خیلی سخت است که کسی علیه ما حرف بزند اما نباید ناراحت شویم بلکه باید اجازه صحبت داده و سپس اگر جواب قانع کننده داریم محکم جواب دهیم.

وی با اشاره به شخصیت غلامرضا قاسمی دهشالی گفت: وی همیشه کمک حال ستاد مرکزی بوده و ذهن و تفکر ما به هم نزدیک است. برای حضور ایشان در شیراز نیز سراغ داستان سازی نروید.

مدیرکل امور استان ها و مجلس حوزه هنری  ادامه داد: قرار است وی در ادامه مسیر رییس قبل مسائلی را که شروع شده دنبال کند که یکی از آنها ساختمان اداری است.

مصلحی با بیان اینکه سینماهای شیراز زمانی حرف اول را می‌زد و امروز هم برای سر و سامان دادن به آنها تلاش کرد، گفت: در روزگاری قرار داریم که بعضا حال خوبی نداریم اما همه باید تلاش کنیم تا این حال خوب ایجاد شود و تغییر نگرش انجام شود.

مدیرکل امور استان ها و مجلس حوزه هنری گفت: مدیری که خودش حال خوبی نداشته باشد چگونه می تواند حال دیگران را خوب کند؟ فرهنگ همه چیز ما و به تعبیر مقام معظم رهبری هوایی است که نفس می کشیم اما فرهنگ اولویت چندم ماست؟

وی افزود: سه نوع واقعیت وجود دارد. نخست واقعیت اصلی مثل مفاهیمی که درک همه ما از آن یکسان است مثلا باران کوه صندلی و...، دوم واقعیت قراردادی مثل قوانین راهنمایی رانندگی و سوم واقعیت شخصی که برداشت های فردی ما از حقایق است؛ عمده مشکلات ما از همین حوزه واقعیات شخصی ناشی می شود و داستان سرایی‌های فردی ما از یک واقعیت. البته باید توجه داشت آنچه کارآمدی سازمان را دچار اخلال می کند معضلات نیروی انسانی است.

به گزارش ایسنا، محمد کرم‌اللهی، برای تصدی مدیریت حوزه هنری به ایلام خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری حوزه هنري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت

امین بسیم در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو اثر تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت.

وی افزود: از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز حضور دارند.

مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

بسیم عنوان کرد: نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب‌الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزا عمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

وی خاطرنشان کرد: در بازبینی آثار برای پانزدهمین جشنواره چهار اثر از چهارمحال و بختیاری مورد بازبینی قرار گرفت که دو اثر از آثار به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان مورد حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری هستند که ۳۳ گروه از این گروه‌ها در همایش استانی تئاتر بچه‌های مسجد شرکت کرده‌اند.

کد خبر 6087347

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • المپیاد ملی آموزش هنر نخستین گام در جهت رقابت بین آموزشگاه‌ها
  • یک قرن سنندج در قاب تصویر
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • اجرای نمایش «سپیده» در حوزه هنری
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه