Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:55:42 GMT

شکارچیان غیر مجاز در سرخه دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۱۲۰۳

شکارچیان غیر مجاز در سرخه دستگیر شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسین حیدر پور رئیس اداره محیط‌زیست سمنان بابیان اینکه ماموران اجرایی محیط‌زیست هنگام گشت و کنترل مناطق، متوجه وجود شکارچی در حوزه سرخه شدند گفت: ماموران پس از بررسی، رد زنی و سپس استقرار در جاده خروجی منطقه موفق به دستگیری متخلفان شکار و صید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در پی بازرسی‌های اولیه از این شکارچیان غیرمجاز علاوه بر لاشه یک راس قوچ و یک راس میش وحشی و یک راس بره و سه عدد فشنگ ساچمه و چهار پاره نیز کشف‌شده است.

رئیس اداره محیط‌زیست سمنان بابیان اینکه متخلفان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی سرخه شدند، ابراز داشت: خسارت وارده به محیط‌زیست به هیچ عنوان قابل جبران نیست و از مردم تقاضا می‌شود از شکار حیات وحش به طور جد خودداری کنند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست قاچاق حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فاروق سلیمانی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس شهر و روستای این شهرستان برگزار می گردد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد هدف از این آموزشها را آگاهی بخشیدن و نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از محیط زیست در کودکان عنوان کرد و گفت: این آموزشها با موضوعات زیست محیطی در خصوص مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • لطفا طبیعت را جارو نکنید!
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • موزه فسیل مراغه‌، گنجینه‌ای از مهره داران ارزشمند