Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز رشد و فناور سیرجان وابسته به پارک علم و فناوری استان کرمان در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، طی مراسمی امروز مرکز رشد و فناور سیرجان وابسته به پارک علم و فناوری استان کرمان در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان به بهره‌برداری رسید.

به گفته رئیس دانشگاه صنعتی سیرجان این مرکز از جمله مراکزی است که با هدف کاربردی کردن ایده‌های کسب و کار و با شرکت برخی از مراکز علمی و شرکت‌های صنعتی از جمله پهبادهای بدون سرنشین، انجمن صنعت و دیزل، فولاد تنبور، شرکت پرکات کسترش واحد، شرکت آبگون قلم سبز و شرکت معدنی توسعه آهن و فولاد به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی محمودی‌نژاد افزود: این مرکز با هزینه 200 میلیون تومان از اعتبارات دانشگاه صنعتی سیرجان تجهیز و فعال شده است که ضمن حمایت از طرح‌های ایده‌های برتر کسب و کار و حمایت از محققان و پژوهشگران  به دنبال تحقق دانشگاه نسل سوم و تبدیل شدن به دانشگاه کارآفرین است.

 وی گفت: دانشجویان و صاحبان ایده‌های نو می‌توانند با حضور در مرکز رشد واحدهای فناوری از امکانات مرکز استفاده کرده و ایده خود را پرورش داده و به سوی تجاری‌سازی و ثروت‌آفرینی سوق دهند.

انتهای پیام/80015/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: رشد سیرجان فناوری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی احسانی مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیر اجرایی المپیاد فناورانه استان تهران با اعلام این خبر گفت: اولین المپیاد ورزشی فناورانه دانشجویی با حضور دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در سه بخش ورزش رباتیک، ورزش های دیجیتال و فیجیتال و فناوری و نوآوری در ورزش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این المپیاد ورزشی به همت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور دانشجویان، برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: دانشجویان علاقه مند به شرکت در اولین دوره المپیاد ورزشی فناورانه تا ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند جهت ثبت نام به ادرس اینترنتی https://setav.ir.stso مراجعه کنند.

کد خبر 6098224

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • بنیاد دانشگاهی فردوسی؛ حامی دانشجویان صاحب ایده 
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت
  • صدور مجوز تأسیس مرکز تحقیقات«هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» دانشگاه آزاد سیرجان